Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Just ja, dom två översta är från idag. Den längst ner igår.. Men ändå blankt.. Hehe
Just ja, dom två översta är från idag. Den längst ner igår.. Men ändå blankt.. Hehe
Håller tummarna för dig! <3När har du bim? :)
Ååååh dessa jäkla rfsu, får aldrig nått streck rikrigt... Måste köpa ett cb early, har ännu 3 dagar kvar till bim. :(( känns verkligen som att ja e gravid.
Ni ser från dagens test, det är rätt blankt. Kan ana något så svagt, men knappt synbart. Man får invänta testen, är så nervös!!! Vill bara börja köpa bebiskläder och planera ledighet
Med risk för att detta inte syns alls här, men vad tror ni om detta? Någon som varit med om att predictor early ger spökstreck?
Med risk för att detta inte syns alls här, men vad tror ni om detta? Någon som varit med om att predictor early ger spökstreck?
Ser positivt ut, vågar mig på ett grattis! Aldrig fått spök med dessa, tagit hur många som helst. Tycker att detta är det bästa testet :)
Jag tog också rfsu testa ofta igår, mitt test ser precis ut som detta...men jag tolkade det som negativt.. Håller tummarna för dig.
Tog ett nytt nu på kvällen, visst är det lite starkare? Eller inbillar man sig som vanligt ha ha
Fick detta imorse på äl+9. Är det detta som kallas spöksträck eller ska man våga hoppas?