Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någonstans mellan BIM-5 och -3, vet inte exakt, vanliga RFSU. Spök eller svagt streck?
Någonstans mellan BIM-5 och -3, vet inte exakt, vanliga RFSU. Spök eller svagt streck?
Är det någon som vart med om att få plus efter testet torkat på cb plus? Är på cd 42 och var hos gyn cd 14 som sa att jag redan hade haft äl så känns skumt att jag skulle plussa såhär sent men mensen vägrar tydligen komma, kan det vara plus ändå?
Är det någon som vart med om att få plus efter testet torkat på cb plus? Är på cd 42 och var hos gyn cd 14 som sa att jag redan hade haft äl så känns skumt att jag skulle plussa såhär sent men mensen vägrar tydligen komma, kan det vara plus ändå?
Låter inte så hoppfullt om testet är så svagt nu
har du testat tidigare ? Kan det ha varit starkare och sen blivit svagare ?
är gyn säker på att du verkligen haft ÄL ?
om du redan haft ÄL före cd 14 så bör ett gravtest nu vara väldigt starkt
håller tummarna dock
eightbelow: köpa ett gång billiga stickor. Ta två samma tid, späd ut kisset till det ena testet med lite vatten och se om det blir starkare. Finns nåt som heter hook effekten som gör att testen blir svagare senare i graviditeten, tror dock det är för tidigt för det, cd42 borde ge starkt utslag. Kan ju vara en graviditet som övergår till missfall.
Låter inte så hoppfullt om testet är så svagt nu
har du testat tidigare ? Kan det ha varit starkare och sen blivit svagare ?
är gyn säker på att du verkligen haft ÄL ?
om du redan haft ÄL före cd 14 så bör ett gravtest nu vara väldigt starkt
håller tummarna dock