• Smurfananna

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som vill tyda? Bim -2 är taget igår vilket ja ser är blankt, men bim -1 är taget i morse!! Ser ni något? Jag ser men vill inte ha för höga förhoppningar :):) hoppas någon vill tyda!!
  • Lojsan DN
    Jen123 skrev 2022-05-25 12:39:41 följande:

Hej,

Vad tror ni? Bim är egentligen idag men min mens är lite oregelbunden, men bara några dagar, då jag ammar fortfarande.

Ibland tycker jag att jag ser en svag skugga och sen ibland är den borta. Har fått akut illamående idag också som påminner mig om förra graviditeten, dock fick jag inte illamående förrän senare i graviditeten då.

Jag ser ett svagt streck 
  • Lojsan DN
    Smurfananna skrev 2022-05-25 14:55:31 följande:
    Någon som vill tyda? Bim -2 är taget igår vilket ja ser är blankt, men bim -1 är taget i morse!! Ser ni något? Jag ser men vill inte ha för höga förhoppningar :):) hoppas någon vill tyda!!
    Visst är det ett streck där, jag ser det tydligt. Ta ett nytt test på fredag :D 
  • Klara1997
    Smurfananna skrev 2022-05-25 14:55:31 följande:
    Jag ser något, håller tummarna att det blir starkare 
  • Smurfananna

Jag tog ett till nu, som jag tycker ser starkare ut än imorse. Svårt & hålla sig när man är testoman, hoppas det är ännu starkare imorgon!!! efter så många försök & negativa tester så är känslan magisk just nu!!!
  • Klara1997
    Smurfananna skrev 2022-05-25 19:09:24 följande:
    Jag tog ett till nu, som jag tycker ser starkare ut än imorse. Svårt & hålla sig när man är testoman, hoppas det är ännu starkare imorgon!!! efter så många försök & negativa tester så är känslan magisk just nu!!!
    Härligt! Grattis till dig :)
  • Jen123
    Lojsan DN skrev 2022-05-25 17:38:36 följande:
    Jag ser ett svagt streck 
    Spännande! Ja, vi får se hur det utvecklar sig. Har hoppet uppe än i alla fall.
  • Jen123
    Detta tyckte jag va tydligt positivt! Så där såg mina ut i början under min förra graviditet ???? Jag hade testat ett digitalt, lycka till! 
  • Lojsan DN
    Jo men visst är det positivt Skrattande Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester