• Kikisisi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sanset skrev 2022-12-03 17:23:52 följande:
    Jag skulle säga ja. Visar det digitala gravid så är du nog med all sannolikhet gravid🥰 sen ser jag 2 streck på det testet du skickade med.

grattis! 🥰

Ja båda CB som jag testade visar så. Blir så orolig bara att jag kommer få min mens imorgon😅🥴

Tack!!💗
  • CEV

Hej,

Tog detta testa tidigt idag bim -5. Detta var så sjukt otydligt, någon mer än jag som ser ljusblått uppe i mitten på rutan som ?blöder? nedåt? 

vad tror ni? 

• Sanset
    Kikisisi skrev 2022-12-03 17:31:40 följande:
    Ja båda CB som jag testade visar så. Blir så orolig bara att jag kommer få min mens imorgon😅🥴

Tack!!💗
    Grattis grattis!
    mitt första test var också svagt, sen fick jag gravid på cb ultratudigt och vad så glad och chockad. Är andra barnet för mig men känner mig ändå så nojig! Är det ditt första eller har du fler?🥰
  • Sanset
    CEV skrev 2022-12-03 18:01:42 följande:

Hej,

Tog detta testa tidigt idag bim -5. Detta var så sjukt otydligt, någon mer än jag som ser ljusblått uppe i mitten på rutan som ?blöder? nedåt? 

vad tror ni? 

Ser också något lite blått som blöder neråt där strecket ska vara. Tycker du ska vänta lite och sen ta ett nytt❤️ håller tummarna att det är positivt 😍
  • CEV
    Sanset skrev 2022-12-03 18:45:21 följande:
    Ser också något lite blått som blöder neråt där strecket ska vara. Tycker du ska vänta lite och sen ta ett nytt❤️ håller tummarna att det är positivt 😍
    Får göra det 😊  tack!
    är det positivt så kommer det bli en riktig överraskning 😂 har en 4,5 månaders liten hemma och min man och jag har slarvat två ggr sedan lillen kom till världen, men då med flera dagar till/efter ägglossning så har inte haft en tanke på att jag skulle kunna bli gravid med tanke på dels det, min ålder och att vår son tog 7 månader med aktiva försök att få till.. 
    väntar med spänning!
  • Kikisisi
    Sanset skrev 2022-12-03 18:44:11 följande:
    Grattis grattis!
    mitt första test var också svagt, sen fick jag gravid på cb ultratudigt och vad så glad och chockad. Är andra barnet för mig men känner mig ändå så nojig! Är det ditt första eller har du fler?🥰

Tack!😊 ahaaa okej, va mysigt! Hur långt gången är du? Ja fattar! 

det är mitt första, på första aktiva försöket så hamna i chock. Trodde jag skulle ha väldigt svårt att bli gravid, så är så sjukt nojig, hoppas bara allt ska gå vägen🥰

• Sanlin90

Troligt 8-9 efter ÄL, vad tror ni? Har lätt molvärk som går och kommer, halsbränna och hade pms dag 4-6 eller 5-7 efter ÄL men den försvan igen? Jag har normalt sätt ett fruktansvärt humör med utbrott till höger och vänster. Äl testet är starkt med men inte positivt. 
  • Ktrfjotd
    Sanlin90 skrev 2022-12-04 16:42:37 följande:
    Troligt 8-9 efter ÄL, vad tror ni? Har lätt molvärk som går och kommer, halsbränna och hade pms dag 4-6 eller 5-7 efter ÄL men den försvan igen? Jag har normalt sätt ett fruktansvärt humör med utbrott till höger och vänster. Äl testet är starkt med men inte positivt. 
    Jag tycker att jag ser något! Håller tummarna nu att du ska få ett starkare sträck nästa gång du testar! 🤗

Prova ta ett annat testa tidigt test fast från något annat märke dvs, clearblue har också testa tidigt test som är rätt omtyckta vad jag hört 😊
  • Nininini

Bim-4
    Jag anar ett streck, men kanske ser jag ett svaaagt streck bara för att jag så gärna vill se det. 🙈

(Bilden tagen 5minuter efter testet togs)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester