• furateriereribgev

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tog ett digitalt idag för att säkerställa att det inte va ett spöksteck och det stog gravid 😍

• furateriereribgev
    Vemvetintejag skrev 2022-11-24 19:20:36 följande:

har försökt ett antal månader nu och det här är första gången jag faktiskt kan ana något väldigt svagt? är det bara jag? 9/10 dpo skulle jag tro!

Jag kan se ett streck på andra bilden, prova ett clearblue tidigt digitalt skulle jag säga😍
  • Dukallarmigdrömmare

Furateriereribgev : Grattis Plus ps! Fick skriva om ditt nick flera ggr 😅 

• furateriereribgev
    Dukallarmigdrömmare skrev 2022-11-25 12:36:18 följande:

Furateriereribgev : Grattis Plus ps! Fick skriva om ditt nick flera ggr 😅 

Tack! Hah jag valde aldrig ett nick så fick detta tilldelat🤣
    grattis till dig med😍 när har du BF?
  • Vemvetintejag
    furateriereribgev skrev 2022-11-25 12:30:05 följande:
    Jag kan se ett streck på andra bilden, prova ett clearblue tidigt digitalt skulle jag säga😍
    Gjorde det idag, det var negativt? :( jag som aldrig fått spökstreck blev ju lite hoppfull! Men tyvärr!
  • Dukallarmigdrömmare

Furateriereribgev: tack 🌸 har bf om allt går som det ska 3 augusti, när är ditt bf ? Dottern hade bf 6 augusti och är född då med hehe.

Tar dock dag för dag nu, hade ett MA i somras, och är 39 så vågar väl ropa hej vid rul eller så 😅

• furateriereribgev
    Vemvetintejag skrev 2022-11-25 13:14:47 följande:
    Gjorde det idag, det var negativt? :( jag som aldrig fått spökstreck blev ju lite hoppfull! Men tyvärr!
    När är mensen beräknad?
  • furateriereribgev
    Dukallarmigdrömmare skrev 2022-11-25 14:07:46 följande:

Furateriereribgev: tack 🌸 har bf om allt går som det ska 3 augusti, när är ditt bf ? Dottern hade bf 6 augusti och är född då med hehe.

Tar dock dag för dag nu, hade ett MA i somras, och är 39 så vågar väl ropa hej vid rul eller så 😅

9 augusti, dottern är född 10 augusti med bf 6 augusti så vi får hoppas att de inte får samma födelsedag iaf🤣

beklagar verkligen! håller tummarna att det går bra denna gången❤️
  • Dukallarmigdrömmare
    Furateriereribgev, wow! Det är något speciellt med Augusti månad 😄 och höggravid på sommaren, lovely!

Ja nu håller vi alla tummar och tår för oss båda 🌸🌸
  • HällkvistM

Idag, bim -2. Nu syns det väl ett litet streck? 1 min efter att kontrolltiden löpt ut (som var 5 min) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester