• annaskm

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gör en lite uppdatering: fick mitt positiva digitala test igår kväll! ❤️🥹
  • Sanset

Grattis 😍😍

annaskm skrev 2022-12-11 10:22:50 följande:

• alvaohlsson

Hej tjejer! 
    Jag tog ett test imorse som visade svagt streck efter testtiden så det ska man inte avläsa. Men hoppet finns ju alltid där. Så jag tog ett nytt test som visade svagt streck INOM testtiden. Herregud, har glömt bort hur besatt man blir när man vill bli gravid ;) nåväl, ser ni något på bilden? veeet att man inte ska mixtra med bilderna..
    P.S ber om ursäkt för äckligt handfat, vi har haft covid..
  • Banuni

Grattis 

annaskm skrev 2022-12-11 10:22:50 följande:

• Dunets

ser ni något ? Jag tycker mig se ett svagt streck. Har 7 dagar kvar till bim, men har så mycket symtom att jag tror jag blir galen snart .. 
  • Amaaanda00

Hej! Är det någon som ser två streck här? Vet att man helst inte ska ändra ljusstyrka och hålla på. Men strecket är så svagt så får inte med det på kamera annars nu när det inte finns något bra solljus ute.. 🤪 
  • Önskarsyskon2023

ser tyvärr inget. Men det är ju många dagar kvar! Håller tummarna!

Dunets skrev 2022-12-12 14:28:37 följande:

ser ni något ? Jag tycker mig se ett svagt streck. Har 7 dagar kvar till bim, men har så mycket symtom att jag tror jag blir galen snart .. 
  • Dunets
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-12-12 20:04:32 följande:

ser tyvärr inget. Men det är ju många dagar kvar! Håller tummarna!

Det är sant! ska pröva om några dagar igen.. 
  • Swave
    Amaaanda00 skrev 2022-12-12 17:12:50 följande:
    Hej! Är det någon som ser två streck här? Vet att man helst inte ska ändra ljusstyrka och hålla på. Men strecket är så svagt så får inte med det på kamera annars nu när det inte finns något bra solljus ute.. 🤪 
    Ser tyvärr ingenting, men Babyplan Early är kända för sina starka spökstreck/torkstreck.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester