• Sophiiieee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tack för ni delar med er ni som fått något svagare på andra testet. Fick ju ett väldigt starkt positivt i måndags kväll, se första bilden och imorse något svagare.. dumt att testa igen egentligen Tyst Men är kanske vanligt, och tiden får ju utvisa. Håller tummarna för alla här inne Solig

• Vendela18

Swave. Alltså jag vet sjv inte. För skulle få mens 29 men får alltid 6 dagar innan så den 23 skulle ja fått. Men den 20 fick jag sån hugf i högra äggstocken man verkligen kände de så 21 fick jag liten blödning, sen den 22 fick jag mer blödning sen slutade den helt bara spotting i ca 2 dagar. sen började ja få dessa limjer från ingenstans så jag vet inte vad som sker med min kropp ärligt talat. därför jag la ut bilderna för jag förstår verkligen ingenting. Jag fick negatict innan ja fick den blödningen. ska ra nytt test imorgon får se om de visar ngt igen annaes lägger jag ner detta för är väldigt förvirrande allt detta. 

• Önskarsyskon2023
    Vendela18 skrev 2022-12-28 14:42:16 följande:

Hej igen, skulle ta ny tesy idag, men ja tkr de ser ut negativt alltså spök men ja har inte erfarenhet ac dessa test. 

Jag ser också ngt! Har du inget digitalt du kan ta?
  • Cashili33
    Caleido skrev 2022-12-28 11:16:37 följande:

tack för titten! Fick en chock igår eftersom jag hade testat negativt dagen innan julafton (hade BIM julafton, så tänkte det var kört).
    Tog ett nytt imorse som var ännu svagare än den igår kväll.. så är inte så jätte positiv. Tänker att det borde vara mycket tydligare streck vid det här laget liksom? 

Tyvärr  ger dessa test ofta dessa skuggor men håller tummarna att jag har fel 
  • Vendela18

Önskarsyskon2023, nej har ingen får ta vänta 1 vecks eller nått det är säkert ingenting. gjort allt i min makt i 1 år bli gravid  men inget har skett. så är de nått så lär jsg se senare. =) tack för all hjälp jag fått här. 

• MissDB

Ja 

Sanlin90 skrev 2022-12-29 16:36:01 följande:

Är det här typiskt babyplan spök?
  • Ninnaa22

Hej, tog detta test idag. Oregelbunden cykel sen p piller stopp men om den stämmer så ska jag ha mens igen om 8 dagar. Tog ett cb tidigt och först visade det inget men sen efter en timme var det två linjer. Hur ska jag tolka detta? Nu har plusset blivit lite svagare men tar bild. Hjälpp 

Färgen på strecket är blått, syns dåligt på bilden 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester