• Vågen22

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag ser nu att testet ser helt blankt ut. I min kamera synd det, märkligt. Men tack för era tankar.  jag instämmer, jag plussade tidigare förra graviditeten. Så konstigt för jag har verkligen känt mig på samma sätt som då. Vi får se när mensen kommer.  

• Syskonförsök

Skulle tagit ett nytt! Ser ut att ha blivit För blött!

Sunshine2 skrev 2023-06-11 01:44:17 följande:

Vad tycker ni om det här testet? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro.

• rubie

Snälla hjälp med att tolka. Både jag och min man såg ett streck inom testtiden, dock i vissa vinkar bara och väääääldigt svagt. Nästan omöjligt att se på kort men har fixat med kontrasten lite.. Detta är BIM-1 eller BIM-2 så antar att det bara är att vänta?  
  • rubie
    rubie skrev 2023-06-11 10:51:45 följande:
    Snälla hjälp med att tolka. Både jag och min man såg ett streck inom testtiden, dock i vissa vinkar bara och väääääldigt svagt. Nästan omöjligt att se på kort men har fixat med kontrasten lite.. Detta är BIM-1 eller BIM-2 så antar att det bara är att vänta?  

• svansmamman
    rubie skrev 2023-06-11 10:51:45 följande:

rubie skrev 2023-06-11 10:55:54 följande:

Det som brukar känneteckna ett positivt test är att man kan se strecket utan att behöva vinkla testet i olika vinklar. Det ensamt för att jag tyvärr inte tror att det är positivt. 

Det är inte möjligt att bedöma en bild som blivit redigerad, men inte ens på de redigerade bilderna ser jag något som ser ut som ett positivt streck. Du kan såklart vänta ett par dagar och testa igen, men om du är så nära BIM borde det tidiga testet från cb visat tydligt/tydligare positivt. Kör på digitalt nästa gång så slipper du fundera! ❤️

• rubie
    svansmamman skrev 2023-06-11 14:26:16 följande:

rubie skrev 2023-06-11 10:55:54 följande:

Det som brukar känneteckna ett positivt test är att man kan se strecket utan att behöva vinkla testet i olika vinklar. Det ensamt för att jag tyvärr inte tror att det är positivt. 

Det är inte möjligt att bedöma en bild som blivit redigerad, men inte ens på de redigerade bilderna ser jag något som ser ut som ett positivt streck. Du kan såklart vänta ett par dagar och testa igen, men om du är så nära BIM borde det tidiga testet från cb visat tydligt/tydligare positivt. Kör på digitalt nästa gång så slipper du fundera! ❤️

Tack för svar! ❤️ med min dotter så testade jag helt blankt på BIM och svaaagt på BIM+2 och ganska tydligt på BIM+4 så hoppet lever att det var för tidigt bara. Men alltid skönt med ett par andra ögon som kan kika ☺️
  • svansmamman
    rubie skrev 2023-06-11 17:14:08 följande:
    Tack för svar! ❤️ med min dotter så testade jag helt blankt på BIM och svaaagt på BIM+2 och ganska tydligt på BIM+4 så hoppet lever att det var för tidigt bara. Men alltid skönt med ett par andra ögon som kan kika ☺️
    Hur många dagar har du mellan äl och BIM? Det låter misstänkt som att din ägglossning är senare än du tror, om du nu inte har väldigt få dagar mellan äl och BIM. ❤️
  • Embarazada
    Sunshine2 skrev 2023-06-11 22:24:17 följande:

ser ni något eller inbillar jag mig?

Ser inget alls tyvärr.....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester