• Sanlin90

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som ser något?
  • Hoppfulltjej

Vågar man lita på testlagret? Är på BIM -6, ska alltså inte få mens förens på tisdag.. eller inbillar jag mig? Spök?? 🙈 
    Är dessutom inte ens med morgonurinen, varit vaken ett bra tag!  

• Sam2023
    Hoppfulltjej skrev 2023-06-14 11:02:10 följande:

Vågar man lita på testlagret? Är på BIM -6, ska alltså inte få mens förens på tisdag.. eller inbillar jag mig? Spök?? 🙈 
    Är dessutom inte ens med morgonurinen, varit vaken ett bra tag!  

De är positivt grattis men ta ett clearblue som visar veckor och gravid på återkomm gärna 😍
  • Hoppfulltjej
    Sam2023 skrev 2023-06-14 11:06:35 följande:
    De är positivt grattis men ta ett clearblue som visar veckor och gravid på återkomm gärna 😍
    Tack! 😍 Känns så sjukt att få positivt så tidigt, men jag klagar inte! 😍
    Måste nog göra det! Lovar att återkomma med svar! 🥰
  • Sam2023
    Hoppfulltjej skrev 2023-06-14 11:14:06 följande:
    Tack! 😍 Känns så sjukt att få positivt så tidigt, men jag klagar inte! 😍
    Måste nog göra det! Lovar att återkomma med svar! 🥰
    Ju det finns möjlighet att så tidigt visa positivt det hände mig för 8 år sen men va gravid med tvillingar är nu också gravid i veckan 11 återkomm gärna 🥰
  • Hoppfulltjej
    Sam2023 skrev 2023-06-14 11:29:59 följande:
    Ju det finns möjlighet att så tidigt visa positivt det hände mig för 8 år sen men va gravid med tvillingar är nu också gravid i veckan 11 återkomm gärna 🥰
    Den tanken slog mig, har tvillingar i familjen kanske är så för min del också🙈
    Mysigt för dig och stort grattis!!🥰
  • Sam2023
    Hoppfulltjej skrev 2023-06-14 11:37:43 följande:
     Tack ! Jasa har ni  tvillingar i familjen jag har också det härligt med tvillingar  😘😘😘  Det kan ju vara tvillingar för dig  med ! ohh är så glad för din skull jag väntar din svar med clearblue ❤
  • Maymom
    Hoppfulltjej skrev 2023-06-14 11:37:43 följande:
    Ja det var ju väldigt tydligt! Grattis.
    hur långt efter ÄL är du?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester