• Anonym (Brall)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anonym (Anoca) skrev 2024-05-13 04:47:01 följande:
    Hade det bara varrit CB early som såg ut så så hade jag ev varor lite tveksam så dessa test har en tendens att ge smala falska streck, men eftersom det andra är så tydligt så håller jag med om att du måste vara gravid 😍
    Håller med 100%
  • Anonym (.)
    Theresesundstrom skrev 2024-05-13 10:35:02 följande:

Vågar knappt säga tack men jag säger de ändå!* hjärnan är verkligen inte med mig 😂 chock! 

Det är en sån härlig lycka 😍 
  • Anonym (M)

vet att dessa tester är opålitliga men de var de ända ja hade hemma. Vad gör jag nu?!!! 

Fattar ingenting. Digitala visade ej gravid i fredags, tänkte ok avvaktar.. ÄL tester super positivt hela tiden.

skulle haft mens för 2-6 dagar sedan, molvärk och ömma bröst

• Anonym (.)
    Anonym (M) skrev 2024-05-13 11:01:11 följande:

vet att dessa tester är opålitliga men de var de ända ja hade hemma. Vad gör jag nu?!!! 

Fattar ingenting. Digitala visade ej gravid i fredags, tänkte ok avvaktar.. ÄL tester super positivt hela tiden.

skulle haft mens för 2-6 dagar sedan, molvärk och ömma bröst

Köp en annan sort, beror skuggan här på hcg så kommer andra test visa imorgon bitti 🤞
  • Anonym (Anoca)
    Anonym (M) skrev 2024-05-13 11:30:27 följande:

Bättre bilder 

Ser inget definitivt här
    Är du 2-6 dgr efter BIM så tycker man att ett tidigt test ska snappa upp hcg nu 
    Men testa ett annat test om CB early inte visar ngt alls 
  • Anonym (M)
    Anonym (Anoca) skrev 2024-05-13 13:12:45 följande:
    Ser inget definitivt här
    Är du 2-6 dgr efter BIM så tycker man att ett tidigt test ska snappa upp hcg nu 
    Men testa ett annat test om CB early inte visar ngt alls 
    Tack för svar! Fick tid hos gynekologen på onsdag så avvaktar tills dess istället 
  • Theresesundstrom

Håller tummarna för dig! tog du direkt på morgonen? Prova apotekets. Jag tog ett nytt CB early nu (BIM 3) idag. Visserligen så här på eftermiddagen efter för mycket kaffe men nyfiken som man är (och kanske lite korkad) helt negativt. Mina två andra är tagna på morgonen men borde det verkligen inte synas liiiite? Tappade hoppet nu 😂

• Anonym (Anoca)
    Theresesundstrom skrev 2024-05-13 16:02:59 följande:

Håller tummarna för dig! tog du direkt på morgonen? Prova apotekets. Jag tog ett nytt CB early nu (BIM 3) idag. Visserligen så här på eftermiddagen efter för mycket kaffe men nyfiken som man är (och kanske lite korkad) helt negativt. Mina två andra är tagna på morgonen men borde det verkligen inte synas liiiite? Tappade hoppet nu 😂

Vad apotekets test avläst inom tiden ? 

isf kan det ju bara va att du hade utspädd urin nu 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester