• Theresesundstrom

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ingen? Aldrig varit gravid och undrar alltså om jag kan lita på något av dessa test? CB är avläst inom rätt tid men linjen är så tunn? och det andra är avläst kanske 5-10 minuter för sent. All info uppskattas! 🥹

• Anonym (Brall)
    Theresesundstrom skrev 2024-05-12 21:49:20 följande:

Ingen? Aldrig varit gravid och undrar alltså om jag kan lita på något av dessa test? CB är avläst inom rätt tid men linjen är så tunn? och det andra är avläst kanske 5-10 minuter för sent. All info uppskattas! 🥹

Jag skulle säga att du är väldigt gravid :)
  • Anonym (Anoca)
    Theresesundstrom skrev 2024-05-12 23:02:39 följande:

åh?!! Tror du verkligen det? Vad spännande! Läst så mycket här om spökatreck osv så tack snälla du för svar!

Hade det bara varrit CB early som såg ut så så hade jag ev varor lite tveksam så dessa test har en tendens att ge smala falska streck, men eftersom det andra är så tydligt så håller jag med om att du måste vara gravid 😍
  • fancyr
    Anonym (Anoca) skrev 2024-05-13 04:47:01 följande:
    Hade det bara varrit CB early som såg ut så så hade jag ev varor lite tveksam så dessa test har en tendens att ge smala falska streck, men eftersom det andra är så tydligt så håller jag med om att du måste vara gravid 😍
    Instämmer! Grattis!
  • Theresesundstrom

Tack snälla ni som svarat! Så himla fint av er! Om jag har förstått det rätt så är det ändå ingen idé att hoppas på för mycket innan BIM? Så man får gå på nålar några dagar till. 

• Daphodil
    Theresesundstrom skrev 2024-05-13 10:13:34 följande:

Tack snälla ni som svarat! Så himla fint av er! Om jag har förstått det rätt så är det ändå ingen idé att hoppas på för mycket innan BIM? Så man får gå på nålar några dagar till. 

Jo det där kan du lita på. Stort grattis!
  • Anonym (.)
    Theresesundstrom skrev 2024-05-12 14:41:04 följande:

Hej! Ny här så jag vet inte om jag gör rätt. 

tog ett test igår som visade positivt inom 10 minuter. Synes väl lite redan efter fem men så att man var osäker om man inbillade sig med men då var det var jättesvagt. Tog ett clearblue testa tidigt imorse. Varför är strecket så sjukt smalt? Kan endast läsa om att svaga streck men inte SMALA. Någon som ger erfarenhet? Är 4 dagar kvar till BIM

grattis! Vad är det för märke på det första testet? 😊
  • Anonym (.)
    Theresesundstrom skrev 2024-05-13 10:26:21 följande:

Det är apotekets egna! vågar knappt men jag säger det ändå! 

tycker det ser bra ut, tydligt att läsa av 😊 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester