• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Anonym (CB kaos)

Vad ska man tro? Det svagaste dagen innan, dagen efter kom det starkare men är det spökstreck hela rubbet? Läst så mycket om fler som råkat ut för samma sak med dessa tester😕
  • Anonym (CB kaos)

Just att det är SMALA streck till största del

• Anonym (Serietestare)
    Anonym (CB kaos) skrev 2025-06-26 16:19:23 följande:

Vad ska man tro? Det svagaste dagen innan, dagen efter kom det starkare men är det spökstreck hela rubbet? Läst så mycket om fler som råkat ut för samma sak med dessa tester😕

Ser ut som ett klassiskt CB-spökstreck, så himla förvirrande när dem dessutom kan vara så blåa. Har fått sådana smala streck flera gånger och då var det negativt, strecken var dessutom inte centrerade. Tror att strecken ska vara lite tjockare när det är positivt. Testa med ett annat märke för att vara säker!

• Anonym (CB kaos)

Ja men precis! Det enda som fick mig att tveka är att dagens test är bredare än gårdagen så tänkte att det kanske ändå kan vara nåt. Men det är nog som du säger då det mest är smalt. Sjukt att de får fortsätta säljas egentligen, så många som måste blivit besvikna. 

• Karinnirak

ÄL sannolikt 22/6. BIM 10/7. Tog dessa nu på morgonen, ett RFSU testa ofta och ett tento be sure supertidigt, vad tror ni?

• Anonym (.)

Solklart 🥳

Karinnirak skrev 2025-07-05 14:39:28 följande:

ÄL sannolikt 22/6. BIM 10/7. Tog dessa nu på morgonen, ett RFSU testa ofta och ett tento be sure supertidigt, vad tror ni?

• Anonym (.)
    hemliganatta skrev 2025-07-06 11:22:34 följande:

Äl + 10
    BIM - 4
    Ser ingenting själv :( 
    Det är tidigt än! Det kanske fäster idag och visar om några dagar 🤞
  • Anonym (Bonnie)

Inbillar jag mig eller är där något vid det svarta sträcket? Syns nog mindre nu när jag laddade upp bilden dock..
  • Karinnirak
    Anonym (.) skrev 2025-07-05 15:21:48 följande:

Solklart 🥳

Det verkar stämma, tog ett nytt test idag 🥰🥳 Fortfarande SÅ tidigt men likväl ett plus.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester