• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pepita skrev 2013-10-01 22:14:33 följande:
    Jag har aldrig fått spök på testlagrets. Men det verkar vara olika det där....

Då får vi hoppas allas svaga här ökar nu då så de inte heller är spök :)

Jag fick spök på bäst på test; rfsu och cb förra månaden. Men min BM sa att de troligen va en kemisk graviditet.
  • Fru Amer
    Fru Amer skrev 2013-10-01 22:19:26 följande:
    Då får vi hoppas allas svaga här ökar nu då så de inte heller är spök :)

Jag fick spök på bäst på test; rfsu och cb förra månaden. Men min BM sa att de troligen va en kemisk graviditet.

Spök åh spök.. svaga pos :O
  • Fru Amer

Eq85 och J:
    jag andvänder med Testlagret.. och nja mina e svaga rosa hela tiden nu.. :/
    Men jag vill med säga.. Min kompis fick en del tester av mina från Testlagret, hon hade gått över mensen med 2 dagar, och det blev svagt rosa.. 3 dagar över blev det lite mindre, 4 dagar över mera igen. en vecka sen mens blev det starkt :) men inte som kontrollstrecket.
    JAG tycker vi 3 chillar nu och Hoppas på att det e samma för oss att mensen håller sig borta.. och vi alla 3 Plussar :D Håller Tummarna för er {#emotions_dlg.flower}

• Fru Amer
    Jacqueline skrev 2013-10-02 19:14:38 följande:
    Ja jävlar det är snart bara jag kvar här :-/ jätte grattis Till er alla plussare!!!

Nehe.. jag är med dig.. :)
  • Fru Amer

Fast är blir det inget denna månaden..
    Massor med flytningar kletiga ena.. och massor med molvärk.. :(

Grattis till alla som plusat och hoppas det kommer gå vägen för alla Gravid

• Fru Amer

Okej? Mera molvärk än när jag ska ha mens.. de liksom drar.. ont i brösten mera när jag ska mens.. åh nu kommer illamånde med. Jag hoppppas detta är pos! Men börjar tappa hoppet med alla svaga rosa :( äl+11 i morgon

• Fru Amer

Fick inte gravid på digitalt i dag.. sista testet för denna gången. ;) lämnar er ett tag nu.. lycka till alla :) kram

• Fru Amer

Det där med att ältest visar pos om man inte ha äl. Tex vid mens eller graviditet. Visa alla ältest positivt vid mens eller bara en del? Hur är det med testlagrerets ältest?

• Fru Amer
    EQ85 skrev 2013-10-04 14:00:37 följande:
    Testlagret visar pos vid mens.

Vissa får pos när se är gravida på ältest men blev inget starkt häromdagen inte när jag tog ett (( som gravid, äl+12.))

Okej ;) då borde mensen komma snart då.. de kan lika gärna komma nu så man kan vänta in nästa äl med :( såååå drygt att vänta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester