• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Phlippan87 skrev 2013-11-06 09:12:56 följande:

Lånade sambons mobil idag smile5.gif dock är jag inte riktigt överens med den så bild 2 blev suddig ändå. Min sista testlagret-sticka är nu förbrukad och jag ser äntligen en ordentlig stegring på testerna

Uppifrån och ner: bim -1, bim och bim+1, alla tagna med morgonurin
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
    Ser fint ut :) grattis :)
  • Fru Amer
    Bettanspettan skrev 2013-11-06 09:54:21 följande:

Kunde inte hålla mig. Bim -2 och inte morgonurin men visst är det nånting där??   smile2.gif

Så såg mitt ut äl+9 och min dotter är snart 7 månader :D

Jag säger Grattis :)
  • Fru Amer
    LovisaC skrev 2013-11-06 22:34:24 följande:
    Din temp dippade idag. Du fick en nidationsblödning. Fortsätt smörja med krämen, var JÄTTENOGA med tider och att inte missa. För vet du vad Xaxxa, idag på ÄL+12 (med progesterAll sedan 9 dagar tillbaka) fick jag detta.

Jajjemän. Idag är jag, på riktigt, gravid i v.3+5.
    Lite svärta på bilden:

Det var allt för mig. Tack och hej.

Åh grattis :D
  • Fru Amer

När ska man börja med progesterALL krämen? Dagen efter pos. Äl test eller 2 dagar efter? Mitt ägg släpper alltid samma dag som det är positivt.

• Fru Amer
    LovisaC skrev 2013-11-07 10:20:51 följande:

Spelar ingen roll, så nära äl som möjligt.
    Hotshotbabe skrev 2013-11-07 09:43:23 följande:Fyyyy va kul!!! Grattis :))))

Åh, tack!
    TACK SÅ MYCKET! Jag kan knappt fatta det! Tack för dina fina ord! Jag blir så PMSigt glad och rörd av alla fina, underbara ord jag får!
    Okej, samma dag som positivt? Funkar de?
  • Fru Amer
    LovisaC skrev 2013-11-07 10:20:51 följande:

Spelar ingen roll, så nära äl som möjligt.
    Hotshotbabe skrev 2013-11-07 09:43:23 följande:Fyyyy va kul!!! Grattis :))))

Åh, tack!
    TACK SÅ MYCKET! Jag kan knappt fatta det! Tack för dina fina ord! Jag blir så PMSigt glad och rörd av alla fina, underbara ord jag får!
    Fortsätter du med den nu när du plussat? Och hur länge i så fall?
  • Fru Amer
    LovisaC skrev 2013-11-07 10:35:20 följande:

Kör dagen efter om du lossad samma dag.

Jag fortsätter till minst v12 om detta går vägen. Ska rådfråga längre fram :)
    Tack för svart och grattis igen hoppas allt kommer gå bra för er <3
  • Fru Amer
    Xaxxa skrev 2013-11-09 09:39:46 följande:

Vilken känslighet har Preg? 25 eller 50 mIu/ml?

25 :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester