• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

TinkyWinky skrev 2013-10-25 19:58:08 följande:
    är dte kanske dumt att testa redan imon men med ett clearblue som ska isf visa ett plus, eller ska man ta ett där det står om man e gravid eller inte? kan ju inte vänta ;)
    Skulle nog börja med CB + om jag va du :)
  • Fru Amer
    eske skrev 2013-10-25 20:05:18 följande:
    Ingen som vill svara på när på dygnet man borde testa?
    Morgon urin är bäst
  • Fru Amer
    EQ85 skrev 2013-10-25 22:45:57 följande:
    Fick rosa flytning kort därefter men inte alla sim får nidis. Håller tummarna!!
    Tror endå de inte de blev nått denna månaden heler.. :(
    I morgon äl+9 då plussade jag förra graviditen.

• Fru Amer

Tror jag borde räkna som äl+ 8 i dag i stället, enligt min app skulle ja ha Äl den 18:de men CB digitalt äl hade glad gubbe kl 10:30, då med, men jag fick äl värk på kvällen samma dag, fast borde kanske endå ränka Söndagen den 20:de som äl+1?

Jag känner mig smått gravid att nått inte är som när jag ska ha mens, men kan vara inbiling, fick dessutom negativt nu på morgonen. :(

Så min fråga, kanske borde vara äl+8 och inte +9, :/ då e nog hoppet tillbaka :D

• Fru Amer

Äl+9/10 och negativt, testar jag inte förrens mensen uteblir, men tror endå till 100% att den kommer denna månaden.

• Fru Amer
    Ehiva skrev 2013-10-30 07:28:59 följande:
    Hej, nu var det ett tag sen jag var här:) Jag fick negativa tester och ingen mens så jag började deppa ihop att maskineriet inte fungerar som det ska..

Men idag, 9 dagar sen mitt senaste test och BIM+22 fick jag dethär:

Lycka!

Grattis :)
  • Fru Amer

Jag brukar ha mycket flytningar mellan äl och mens men nu inga typ :/ känns inte ens som mensen e på g hade glad gubbe på cb äl-test den 18:de testade neg i förgår.

Kan mensen ute bli denna månaden även om j hade glad gubbe?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester