• Capiche

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fairytale01 skrev 2012-07-03 09:24:00 följande:
    Capiche nä jag vågade mig inte på ett digitalt, är ju bara BIM -6! Blev en söt liten sticka istället (dock inte testlagrets) ska jag lägga upp bilden?
    Ja absolut , lägg upp får vi se :)
  • Capiche
    Fairytale01 skrev 2012-07-03 09:37:01 följande:
    Ok, här kommer dagens test på BIM -6! en vanlig liten sticka bara!

Har hört talas om att det är möjlighet att man väntar tvillingar pga hormonhalterna om man får så här tidiga plus, någon här som hört om det? Dessutom är jag över 35 och kvinnor över 35 släpper oftare fler ägg än ett, har jag också läst! Någon annan som vet något eller också vet någon som plussat tidigt så här?
    OjOj stort grattis. Ser jättefint ut :)
  • Capiche
    Tina S skrev 2012-07-03 12:49:26 följande:
    Capiche: jag har ingen fertility friends än men har antecknad temp i min app , men om du har BIM 18/7 så kanske har du ÄL lite senare typ nu ? Inte förreveckan? Min app säger att jag har nu på onsdag men eftersom det blev fel så har jag räknad med några dagar innan . Nu är jag inte värm i kroppen längre men igår kväll kändes så att ägget släpet .
    Bim räknar jag kring 16-18/7 någon gång. Få se om och isf när den dyker upp.
    Hoppas på inte alls :)
  • Capiche
    Fairytale01 skrev 2012-07-03 15:06:44 följande:
    Vågade mig på ett digitalt som visade gravid 1-2!!! Puh!!! Är helt skakig nu vilken resa!!!
    Sa ju det! :D yey! grattis igen. Förstår du är skakis, kan bara tänka mig hur jag kommer vara den dagen jag får plus igen.
  • Capiche
    telgebo skrev 2012-07-03 15:28:37 följande:
    Capiche: Försökte kopiera länken till FF tråden här men det vill inte alls funka. Vet inte ens om du vill ha den.
    Ja det vill jag. Testa om du in länken. :) Skulle vara skojj se.
  • Capiche
    telgebo skrev 2012-07-03 16:23:16 följande:
    Försökte lägga in länken men det gick inte. Tråden finns iaf under medlemsgrupper så jag tror du hittar om du kollar där.
    Ok ska kika där. :D 
  • Capiche
    skumbanan skrev 2012-07-04 08:13:44 följande:

Mitt test från igår och idag.. Idag längst upp. Strecken kommer troligen efter tiden gått ut. Har inte så stor koll. Är det liten stegring eller ingen alls på ett dygn? Kan de vara ngt trots att de troligen inte kommer inom tiden?

Jag tycker strecket i dag är synligare. *håller tummarna*!
    Sara83 skrev 2012-07-04 08:10:18 följande:
    Nu kanske det funkar! Återigen; visst är det här positivt? :)

ingen tvekan. GRATTIS! :)
  • Capiche
    Friida11 skrev 2012-07-04 08:33:14 följande:
    Fick gravid 1-2 på digital nyss.. Helt galet!! Kan inte fatta! Tappa inte hoppet tjejer! Många har sagt att mina SVAGA test var spök men de var dom inte :)
    Grattis grattis! :D
  • Capiche
    sajo0106 skrev 2012-07-04 13:00:52 följande:
    Bad sambon köpa ett digitalt på vägen hem på lunchen, han råkade köpa det där clearblue som har ett plus eller minus om man är gravid eller ej, vad är skillnaden på det och det som det står "gravid" och "inte gravid" på? Det är ju ett digitalt men inte med text utan + och -, är det samma "säkerhet" på dem som det andra? 

I vilket fall till min stora lycka så:

Stort grattis =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester