• Capiche

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

divRa skrev 2012-07-17 07:30:34 följande:
     hej igen damer!
    har ju testat testat testat.. svaga svaga streck på billiga stickor som ska var extra känsliga.. De har inte blivit starkare.. MEN kunde inte hålla mig idag -  och TADAAA!!!!  

Vet inte om jag ska skratta eller gråta (av lycka)..

Höll händena bakom ryggen med ciggen i ena handen och CB i andra. Han fatta ingenting - varför slänger du ett paket cigg på mej?!

Nu ÄR det slutrökt för vi ska få BEBIS!   
    Åååå Grattis!!!! :)
  • Capiche
    Eba skrev 2012-07-17 08:12:11 följande:
    Hej tjejer! Brukar ofta vara här inne och läsa, men har inte bidragit med något själv. Jag hade ett missfall i april, och är nu på tredje försöket efter det. Testade med TL i lördags och fick ett svagt streck. Trodde det var ett spök eftersom det var från ett sånt lot-nr som visat mkt spök för andra. Fick lika svagt streck i söndags och även igår. I morse testade jag med ett digitalt som visade gravid 2-3! Helt otroligt! Får bara hoppas att det går vägen denna gång. Försöker ladda upp en bild via mobilen, men lyckas inte...
    Grattis Grattis! :D
  • Capiche
    ausswe skrev 2012-07-17 11:33:32 följande:
    Jag tror väl också egentligen att det är spökstreck. Men hoppet väcks lite då jag inte fått det innan denna månaden trots ett 10-tal test. Har inte några symtom denna månaden heller, brukar bli rejält skengravid. :) Får se lite senare. Ska försöka hålla mig i fyra timmar nu och ta ytterligare ett test.
    Håller tummarna på stegring!
  • Capiche
    Zelmilainen skrev 2012-07-17 11:53:43 följande:
    nån som vet hur långt innan mens som tappen öppnar sig lite mer?
    Min öppnade sig kvällen innan mensen min dök upp nu sist.
    Men är nog olika på alla kanske?
  • Capiche
    Whoeix skrev 2012-07-17 18:12:47 följande:
    Tänkte slänga in bild på min stegring ^__^
    Jag vet själv att det är kul och intressant att se, så kan man jämföra sina egna test ;)
    Tog ett innan det första med, på BIM-4, men det var så svagt så det inte ens gick att få med på kort.

Så allt som ser ut som spökisar på TL, behöver inte vara det ;)
    (bim+7 är från imorse) 
    Åh va roligt se. Hoppas jag också kommer få en sån fin stegring någon dag :)
    tack för du delar med dig !
  • Capiche
    MrsBond skrev 2012-07-18 17:52:32 följande:
    Tog detta testet tidigt imorse men började blöda/fick "mens" ett par timmar senare... MF? Rynkar på näsan

Jag ser plus så gravid är du nog. (tar du ett digital visar det nog gravid 1-2 veckor.) 
    Vänta ett par dagar och se om det börjar blöda mycket eller om det endast blöder lite.
    Man kan blöda fast man är gravid så det behöver inte mena tidigt missfall.
    Håller tummarna!  
  • Capiche
    sessan1992 skrev 2012-07-18 21:08:33 följande:

såhär ser de ut när de inte är uppbrutet, jag tycker att de ser ungefär likadant ut :)
    Svårt säga, men tycker mig se ett plus. Vänta någon dag till och ta ett nytt test ;) 
    Håller tummarna på stegring!  
    ~ Tredje försöket / ÄL 29/7 / BIM 11/8 ~
  • Capiche
    A0508 skrev 2012-07-20 15:28:54 följande:
    testar få upp bilden igen här...

taget idag på bim alt bim -2 (jag hoppar lite mellan mensen från 26-28 ibland 22 dagar mellan)

Vad tror ni??

Jag tror du är gravid, ta ett cb digital! :)
  • Capiche
    Hoppas 2013 skrev 2012-07-23 15:24:08 följande:
    Var på UL idag och var tydligen i vecka 12+5 och inte 9+1 som jag trodde. Så nu är det bara 190 dagar kvar, hihi. Fick även se två hjärtan och inte bara ett. Vilken lycka! Grattis till alla er andra som också har plussat och ni andra får fortsätta kämpa. Ge inte upp! ♥
    Gud va roligt grattis grattis!!!! :) 
  • Capiche
    sessan1992 skrev 2012-07-23 20:16:59 följande:

Vad tror ni om detta testet ? 
    Testa digital, gissar på att det står Gravid 1-2 veckor :) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester