-
Är det färg i strecket ? HCG fördubblas varannan till var tredje dag så det kan lnte öka under en dag. Däremot kan urinen vara mer eller mindre utspädd.Lindflower skrev 2022-05-02 17:07:55 följande:Detta är ÄL +9-10 det är tredje testet idag och det blir bara starkare ???? -
Så länge det ökar så är det positivt! Du kan haft senare ÄL än du tror.Maymom skrev 2022-05-02 14:52:58 följande:Severine- du får ta ett till om två dar och se om det blir svagare eller starkare.
jag tycker mitt är för svagt också för att vara ÄL+14/bim...togs i förrgår, ska ta nytt imorgon. -
När hade du ÄL? Om testet lnte ökar kan det vara en kemisk graviditet men om det ökar om 2 dgr så är det positivtseverine skrev 2022-05-02 10:38:05 följande:Det syns en aning starkare i verkligheten, så inte frågan om ifall det är ett eller två streck..MEN det kan väl inte vara positivt..när jag är på bim +2 och endast såhär svagt? Min förra graviditet var lika positivt 5 dagar innan beräknad mens. ???? -
Det enda du kan göra är att vänta och se om strecken blir starkareseverine skrev 2022-05-02 18:36:51 följande:Jag tog ett clearblue nu i eftermiddags, bim +3 ungefär.. ett plus är det ju verkligen på detta, men de billiga teststickorna visar nästintill ingenting..vad ska man tro egentligen ???? -
Ok ja då har du ju koll på ÄL. Hoppas testet blir starkareMaymom skrev 2022-05-03 00:06:07 följande:Viccy- mitt var ju som sagt på bim så tycker det var lite svagt, men får hoppas det ökat imorn.
cattisl- vet inte om du menade att skriva till mig. Precis som jag skrev så ska Jag ta nytt test för att se om det ökar. ÄL kan för min del inte varit senare. Tempen hoppade upp 0,6 dagen efter och vi hade bara sex 4 dagar innan ÄL.
-
Jag ser tyvärr inget på dettapepparkaka året om skrev 2022-05-03 12:01:52 följande:Mina test idag, bim -4. Syns något litet men är orolig för kemisk graviditet igen, då det är den enda gången jag har plussat innan mens annars har Det alltid varit typ bim +1. Någon som skymtat svagt tidigt och har en fullgången graviditet?
Eller anser ni det till och med bara vara spök? -
Mycket underligt för där ska inte testremsan ens varajowald skrev 2022-05-04 17:34:16 följande:Alltså gjorde ett till nu för att se och då blev det samma sak men mkt starkare. Har inte fått de såhär på övriga 5 tester jag gjort innan men dom 2 idag blev de så. Och det är från samma förpackning.
Tycker det är konstigt att de blir ett streck där vid.
-
Ser tyvärr ingetPelloBello skrev 2022-05-04 18:12:55 följande:Äl+8 bara.
Tycker mig kunna ana ett svagt svagt streck.
Men har noll erfarenhet av detta test.
Abblo testa tidigt.. Brukar de ge spökstreck? Vet inte om det syns nåt alls här dock.
testa en gång med det , då dök det upp två streck som försvann , var ej gravid -
Jag har sett samma på andra test..jowald skrev 2022-05-04 20:11:59 följande:Ja väldigt underligt. För som du säger så ska testremsan inte ens vara där.
Ska ta ett digitalt imorgon bara för att se:)
håller tummarna att ett annat test visar något -
Skulle inte lita på det. tror strecket ska var närmare det befintliga strecketJbskog skrev 2022-05-06 08:15:07 följande:Tror ni detta är positivt? Eller är strecken för långt i sär?