• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

annan18 skrev 2021-11-15 13:39:55 följande:

Nej inte grått!

Ja NU såg man tydligt färg

Grattis
  • Cashili33
    Nótt skrev 2021-11-16 21:50:50 följande:

Okej, imorse skymtade jag något på testet, men var sagt även lite fläckigt, vet inte om det gör det ogiltigt?

Tittade på det nu igen när jag skulle slänga och det är ett tydligt streck! Jag veeet att man inte kan gå på det så långt efteråt, men jag undrar varför? Det ska väl inte kunna reagera om inte hcg finns??

Någon som varit med om samma dör det visade sig vara ett plus?

BIM -1 imorgon, funderar på att ta ett digitalt. Haft mensvärk hela dagen & färgade flytningar så hade gett upp hoppet. Men nu smög det sig tillbaka?

Lägger in bild på testet nu ikväll

På alla test kan färgrester hamna på teststället efter utgångne tid ,det är därför man inte ska läsa av testet för sent. Jag skulle testa ett digitalt eller ett mer tillförlitligt test , tex predictor early eller natural cycles egna test!
  • Cashili33
    Nótt skrev 2021-11-16 17:03:42 följande:

Någon här som har/haft färgade flytningar inför BIM som sen ändå varit gravida? Har BIM på torsdag. Haft en del mensliknande värk, har igår & idag färgade flytningar, mer idag? som jag brukar ha..

tog ett test imorse & tyckte jag anade något, men gick inte att fånga på bild. Plus att det blev som en fläck i testet så vet inte om det är giltigt ens? har dock högre temp än vanligt

Ang temp, har du tempat hela månaden samma tid varje dag utan att stiga ur sängen ? För man kan inte läsa av enskilda förhöjda temperaturer och dra någon slutsats

På kvällen har man generellt nästan en grad högre än på morgonen ;)

Men säg att du kl 06 brukar ha 36,7 efter ägglossning och du nu samma tid har 37.0, då kan man absolut se att ngt hänt med tempen
  • Cashili33

[quote=81499725][quote-nick]Erinyh123 skrev 2021-11-20 10:18:37 följande:[/quote-nick]Sådär

[/quoteses

Ser tyvärr inget

• Cashili33
    tjoppan skrev 2021-11-30 08:50:13 följande:

Vågar man tolka detta som positivt?

Jag ser ingenting .. hmm

Jag skulle vänta 2-3 dgr och se om ett starkare rött streck dyker upp
  • Cashili33
    Juustjeen skrev 2021-12-24 15:56:06 följande:

M

Mitt svaga på Bim var tydligen ett svagt svagt plus. Jag plussade imorse (julafton) på BIM+20 .. haha helt chockad.. Vilken julklapp!

Grattis

Bara en fråga.., hur kan du va 20 dagar efter bim och det står gravid 1-2?
  • Cashili33
    lipa3646 skrev 2022-01-10 15:37:16 följande:

Är detta positivt?

Jag ser bara ett streck , det vänstra är väl bara en skugga av en del av testet.
  • Cashili33
    PelloBello skrev 2022-01-30 20:57:02 följande:

Kan nu konstatera att lloyds testa tidigt gav mig ett falskt positivt. Andra test är negativa och jag har nu fått mina Spottings jag alltid får kvällen innan mens. Rynkar på näsan

Testet visade direkt ett tydligt rött streck. Det försvinner lite på fotot dock. 

Kan ju varit kemisk graviditet 
    beklagar ditt missfall 
  • Cashili33
    Elinezz skrev 2022-01-30 13:33:27 följande:
    Kan någon hjälpa mig? Vad tycker ni? 
    Skulle inte säga att de är positiva, eftersom bilderna är redigerade. Dock kan du ju vara gravid ändå. Har du BIM idag eller i morgon så bör dina streck vara starkare idag. Lycka till 
  • Cashili33
    Eveelina89 skrev 2022-02-12 07:08:11 följande:

BMI +3 
    Riktigt streck eller spök? 

Har tagit flera, ser likadana ut. 

Man ser ju nått väldigt svagt. Kanske att man hade förväntat sig starkare streck efter bim, håll koll på att det ökar som det ska 
    vet du när du hade ägglossning? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester