Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nej inte grått!
Grattis
Nej inte grått!
Okej, imorse skymtade jag något på testet, men var sagt även lite fläckigt, vet inte om det gör det ogiltigt?
Tittade på det nu igen när jag skulle slänga och det är ett tydligt streck! Jag veeet att man inte kan gå på det så långt efteråt, men jag undrar varför? Det ska väl inte kunna reagera om inte hcg finns??
Någon som varit med om samma dör det visade sig vara ett plus?
BIM -1 imorgon, funderar på att ta ett digitalt. Haft mensvärk hela dagen & färgade flytningar så hade gett upp hoppet. Men nu smög det sig tillbaka?
Lägger in bild på testet nu ikväll
Någon här som har/haft färgade flytningar inför BIM som sen ändå varit gravida? Har BIM på torsdag. Haft en del mensliknande värk, har igår & idag färgade flytningar, mer idag? som jag brukar ha..
tog ett test imorse & tyckte jag anade något, men gick inte att fånga på bild. Plus att det blev som en fläck i testet så vet inte om det är giltigt ens? har dock högre temp än vanligt
[quote=81499725][quote-nick]Erinyh123 skrev 2021-11-20 10:18:37 följande:[/quote-nick]Sådär
[/quoteses
Ser tyvärr inget
Vågar man tolka detta som positivt?
M
Mitt svaga på Bim var tydligen ett svagt svagt plus. Jag plussade imorse (julafton) på BIM+20 .. haha helt chockad.. Vilken julklapp!
Är detta positivt?
Kan nu konstatera att lloyds testa tidigt gav mig ett falskt positivt. Andra test är negativa och jag har nu fått mina Spottings jag alltid får kvällen innan mens. 
Testet visade direkt ett tydligt rött streck. Det försvinner lite på fotot dock.
BMI +3
Riktigt streck eller spök?
Har tagit flera, ser likadana ut.