-
Nu är det jag som inte fattar... är det ett annat test eller samma test? Längre åt höger än vad då? (börjar bli lite trött)lillabambi skrev 2011-09-20 19:45:38 följande:Förlåt mitt fel.! men nu fattar jag vad ni menar, tog ut stickan i mitt igår och mitt blåa streck är längre åt höger
-
jag fattar inte heller så du är inte ensam :plilaemma skrev 2011-09-20 19:50:59 följande:Nu är det jag som inte fattar... är det ett annat test eller samma test? Längre åt höger än vad då? (börjar bli lite trött)
-
jag förstår precis hur ni menar nu=) och ja strecket syns mest tydligt på det smala strecket det va därför jag "pluppade" bara där. I dagsljus syns det att det "breder ut sig" i hela fältet där det ska blå blått men väldigt svagt. fick inte med det på bild ordentligt=)
får se imorrn om jag fått ett härligt spökstreck eller om det blir starkare imorrn. Detta test gjordes ju med "2timmars kiss" -
Aha! Det är ju ett gott tecken om strecket faktiskt är blått hela vägen och inte bara i kanten. Håller tummarna för ett plus i morgon!
-
var nog därför mitt ser ut att vara mer till höger hennes e ju bara smalt utav det jag ser (syns säkert tydligare i verkligheten)lilaemma skrev 2011-09-20 20:02:24 följande:Aha! Det är ju ett gott tecken om strecket faktiskt är blått hela vägen och inte bara i kanten. Håller tummarna för ett plus i morgon!
-
Och jag är definitift för trött för att sitta här. Insåg först nu att jag pratar med olika personer som båda börjar sitt namn med lilla... ;) Dags att sova...
-
nu förstår jag ;)
-
haha god natt ;)lilaemma skrev 2011-09-20 20:11:59 följande:Och jag är definitift för trött för att sitta här. Insåg först nu att jag pratar med olika personer som båda börjar sitt namn med lilla... ;) Dags att sova...
-
hehe=) man blir lite snurrig över sånt här=) trodde faktiskt aldig ens att jag skulle överanalysera mitt eget test, men jag har verkligen aldrig ens kunnat fantisera ihop ett streck förut, alla har varit galet negativa. Så när man får något som är fullt synligt, om än svagt så blir man lite tokig!
Jag blir riktigt besviken om det inte blir något streck alls imorgon! -
morgonens test taget! Sjukt negativt......