-
jag rekomenderar rfsu eller cb :)Jajatta skrev 2011-09-20 16:47:32 följande:Hej! Ny på sajten och i "analysera tester träsket" :) läst att en del inte tycker testlagrets grav tester är så bra? Är Bim+ 2 men inget plus. En mindre (väldigt liten) blödning 7 dgr efter äl. Dags o testa med nåt annat märke och isåfall vilket?:)
-
Ok! Då blir det inköp av något av dem. Får se om det blir något streck på dem. Dock bara inne på andra testmånaden så lite mycket att hoppas på kanske:)
-
rfsu är billigare om man beställer på deras hemsida tar 5 arbetsdagar som max att få dom!Jajatta skrev 2011-09-20 17:08:05 följande:Ok! Då blir det inköp av något av dem. Får se om det blir något streck på dem. Dock bara inne på andra testmånaden så lite mycket att hoppas på kanske:)
-
Ok, är en hel djungel med tester,Bim, äl och allt vad det heter:) en spännande djungel dock:)
-
Vill ni hjälpa mig? :)
Vad tror ni? BIM söndag, 10 i känslighet på test, dagurin, höll mig i nästan 3 timmar.
Omgjort. fotat med iphone nämligen.. :) -
Jag anar något, men det är riktigt svagt, på den första bilden. På den andra ser jag ett streck! Kolla mitt från BIM-5 (som det ju är för dig också idag) i mitt galleri, ser lovande ut - testa imorgon bitti igen!Mymemlan skrev 2011-09-20 17:31:43 följande:Vill ni hjälpa mig? :)
Vad tror ni? BIM söndag, 10 i känslighet på test, dagurin, höll mig i nästan 3 timmar.
Och det var också ett 10 mlU/ml, för övrigt. Det enda av dem. Syntes redan dagen efter på ett 25 mlU/ml.
-
jag ser nå svagt på båda :)Mymemlan skrev 2011-09-20 17:31:43 följande:Vill ni hjälpa mig? :)
Spännande, ska testa imorrn :) Men det var så svårt att hålla sig då dom låg på dörrmattan när jag kom hem ;)
-
här är mitt CB test ifrån idag på dagen, hade bara hållt mig i 2 timmar och, det tunna strecket syntes klart och tydligt (dock svagt) direkt ifrån början och man ser även "resten av strecket" oxå i solljus. Så arg att jag testade med icke koncentrerat urin för nu fick man ju upp hoppet som sjutton, men det kan ju tyvärr vara spökstreck eftersom många verkar få såna här.
i dagsljus syns det även klart och tydligt att det är blått och inte grått.
tar ett nytt test imorgon bitti!=)