• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tusse Misse skrev 2012-06-13 20:47:09 följande:

Hihi testmissbrukaren är på gång! Dagens skörd då, ser ni någonting?

Det är ju svaga streck på allihopa!
  • bewe

alexander2011, mina testlagrets ser precis ut som dina! är det spök eller +? 

• alexander2011
    bewe skrev 2012-06-13 21:49:22 följande:
    alexander2011, mina testlagrets ser precis ut som dina! är det spök eller +? 

jag vet inte :) är jättenyfiken på morgondagens tester :) iofs. skulle testet imorgon bitti inte bli starkare så deppar jag inte för det men det borde bli starkare i övermorgon :)
    har du lagt in bilder idag? 
  • NuSkaViSe
    Hoppas 2012 skrev 2012-06-13 21:18:50 följande:
    BIM+25???? wow

Ja, jag är chockad själv Glad
    Knasten83 skrev 2012-06-13 21:24:59 följande:
    Nuskavise: du har säkert ägglossat senare än du trott!
    kan ju hända, fast jag tror inte det då jag har haft symptom på grav i 4-5 veckor nu typ, började ca 3 dagar efter då jag hade beräknad äl i alla fallGlad

• bewe
    alexander2011 skrev 2012-06-13 21:51:07 följande:
    jag vet inte :) är jättenyfiken på morgondagens tester :) iofs. skulle testet imorgon bitti inte bli starkare så deppar jag inte för det men det borde bli starkare i övermorgon :)
    har du lagt in bilder idag? 
    Jag har bilderna på mobilen bara, har inte lagt över dem,
    Bara det att jag fick mens 6/6 som varade i tre dagar, ena dagen färskt blod, 2 dagen blandat med gammalt brunt, tredje dagen bara gammalt brunt, mensvärk hade jag ingen, brukar annars ha riklig mens i minst 4 dagar.

• alexander2011
    bewe skrev 2012-06-13 21:56:52 följande:
    Jag har bilderna på mobilen bara, har inte lagt över dem,
    Bara det att jag fick mens 6/6 som varade i tre dagar, ena dagen färskt blod, 2 dagen blandat med gammalt brunt, tredje dagen bara gammalt brunt, mensvärk hade jag ingen, brukar annars ha riklig mens i minst 4 dagar.

får hoppas att du hade en genombrotsblödning :) går det inte o lägga in bilderna?
  • bewe
    alexander2011 skrev 2012-06-13 22:02:01 följande:
    får hoppas att du hade en genombrotsblödning :) går det inte o lägga in bilderna?
    Ja, det kanske det kan vara. 
    Ska bara hitta sladden, återkommer senare! Glad Men dem ser precis ut som dina, knappt synbara, men väldigt rosa och tydliga framför en lampa, men det kanske inte räknas ändå då?
  • bewe

En till, på första testet blev dock teststrecket jättetjockt (det understa testet)?

• Trolltoka
    bewe skrev 2012-06-13 22:21:59 följande:
    En till, på första testet blev dock teststrecket jättetjockt (det understa testet)?

Japp. Nått syns.
    trolltoka.wordpress.com trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13* thirdoneisacharm.wordpress.com
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester