• Anonym (Miss)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tog ett nytt test idag dock inte på morgonen, men nu känns det helt blankt... vad tror ni? 

• Tom Araya

Nu närmar sig tråden 235 tusen inlägg och jag tycker fortfarande mitt är trådens bästa. Skrattande

Tom Araya skrev 2012-08-28 18:25:08 följande:
    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snart 67 tusen inlägg....Förvånad...har ni kommit fram till något vettigt?

Med risk för att bli halshuggen vill jag ändå föreslå att ni ägnar all denna tid och energi åt själva tillverkningsprocessen istället ....

• Anonym (RD 8)
    Tom Araya skrev 2025-08-15 20:44:31 följande:

Nu närmar sig tråden 235 tusen inlägg och jag tycker fortfarande mitt är trådens bästa. Skrattande

Om du nu tycker denna tråden så onödigt, varför är du då inne och kommenterar? 🙂 Du skulle kunna lägga din tid och energi på något annat 🤷?♀️
  • Anonym (Anonym0908)

Där är ett verkligen inom tidsramen
  • Sollan907
    Anonym (Anonym0908) skrev 2025-08-17 08:39:36 följande:
    Ser nån någonting?
    Jag ser ingenting på dessa 😕
  • Minilillis

Hjälp en förvirrad hoppandes ! 
    Gjorde 2 test idag ÄL+16 ett "snabb test" som ska visa ett + och ett digitalt. Digitala samt ej gravid och så här såg det andra ut (inom tid) ->  

Är det bara hoppet som ser ett pluss eller är det ett falskt?

• Anonym (A)
    Minilillis skrev 2025-08-19 07:58:55 följande:

Gjorde 2 test idag ÄL+16 ett "snabb test" som ska visa ett + och ett digitalt. Digitala samt ej gravid och så här såg det andra ut (inom tid) ->  

Det är verkligen svårt att veta med clearblue. Plusset ser riktigt ut, men det är väl ett som mäter ultratidigt eller är jag fel på det? Avvakta någon dag och ta ett nytt. Typ om 3 dagar för då borde det vara starkare. 
  • Anonym (.)

Reklamera det testet om det inte visar sig vara graviditet trots allt. Det är galet hur dåliga test det företaget har. 

Tror tyvärr inte eftersom du är så långt ifrån ägglossning och det digitala visar inte gravid att du är inte är gravid. Men kanske dröjde din ägglossning trots allt och du är närmare ägglossning än du tror 🥰

Minilillis skrev 2025-08-19 07:58:55 följande:

• Minilillis
    Anonym (A) skrev 2025-08-19 08:37:51 följande:
    Det är verkligen svårt att veta med clearblue. Plusset ser riktigt ut, men det är väl ett som mäter ultratidigt eller är jag fel på det? Avvakta någon dag och ta ett nytt. Typ om 3 dagar för då borde det vara starkare. 
    Anonym (.) skrev 2025-08-19 08:43:45 följande:

Reklamera det testet om det inte visar sig vara graviditet trots allt. Det är galet hur dåliga test det företaget har. 

Tror tyvärr inte eftersom du är så långt ifrån ägglossning och det digitala visar inte gravid att du är inte är gravid. Men kanske dröjde din ägglossning trots allt och du är närmare ägglossning än du tror 🥰

Tack för snabba svar! Super svårt men det är ett så kallat "resultat efter 1min" inte ultratidigt. 
    Å dålig som man är på att ha is imagen och vänta så ha jag vänta 5 timmar tog ett nytt nu (då jag tänkte att dem ev ändå är "dåliga") och fick detta resultat-> 

*hoppas nu att dem nya jag ska köpa till kommande dagar visar lika bra om inte bättre * 
  • Anonym (A)
    Minilillis skrev 2025-08-19 11:15:20 följande:

Tack för snabba svar! Super svårt men det är ett så kallat "resultat efter 1min" inte ultratidigt. 
    Å dålig som man är på att ha is imagen och vänta så ha jag vänta 5 timmar tog ett nytt nu (då jag tänkte att dem ev ändå är "dåliga") och fick detta resultat-> 

*hoppas nu att dem nya jag ska köpa till kommande dagar visar lika bra om inte bättre * 
    Jag tycker den är positiv och tyckte jag på förra med :)
  • Anonym (.)

Du måste vara gravid! Det digitals måste vart fel på!

Minilillis skrev 2025-08-19 11:15:20 följande:

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester