• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Testet längst upp taget igår. Det understa idag. Helt negativt. Dessa spökstreck :(
  • bebis maj 12

Hej Skrutt!!

Vet inte om du minns mig,men vi surrade efter vi fick mf förra året i augusti. Ser att du äntligen väntar smått...grattis...Själv fick jag min son för 2 veckor sen,på ena sonens födelsedag... 

Trevlig sommar och lycka till!! 
    Jesper -95,Silas -09 Sackarias -10,Natanael bf maj-12
  • Liiina89

Men skumbanan, när tog du testet igår resp. idag?
    mina tester med dottern har ALLTID varit synligast på kvällen och INTE alls på morgonen. Jasg trodde jag hade fått missfall för det syntes knappt morgonen efter men jag tog ett på kvällskvisten och minsann, då var det två streck igen.. Jag hoppas det är samma för dig! Håller tummarna!!!

• skumbanan

Liina: Ah, tänkte också om det var ngt sådant. Testet med strecket är taget på em. Sen tog jag ett med morgonurin och på em. dagen efter som var negativa :(

• alexander2011

dagens inom tiden. såg faktiskt att den visade en skugga där. ska slänga in en bild oxå på hur den ser ut nu när den har torkat
  • alexander2011

snälla ni vad tror ni. har jag fått spök igen?

• Elmiina

alex: Alltså jag tror att det är spök för jag har precis fått likadana. Men man vet ju aldrig.. återstår att se om några dagar! Mina är dock väldigt svåra att fånga på bild. På dina ser jag superduper svagt. När hade du äl?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester