• Humlemamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mymemlan: sluta plocka ur testen ur staven! De stickorna i staven är till för att visa genom staven ett resultat, de funkar inte som vanliga stickor.
    Det ger inte mer positivt resultat för att du plockar de ur stavarna eftersom de ska läsas genom staven!
    Hoppas du får ditt plus o jag tycker mig se ett svagt plus på cb.
    Lycka till.

• BejbyBoo

Elskling, grattis, det där är absolut positivt! Skritt, tagit något nytt test?

♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • Elskling123

TACK allihopa!!! Kan inte riktigt fatta de själv, kunde inte sova efter ja tog testet!! Ligger o gråter o ler om vartannat och kan inte riktigt smälta in det!!! Lycka

• Stella 78

Ok slänger in testet här också då det är så ofattbart! Är bara på Äl+7 och hade ägglossning från "fel" sida och är bara på andra försöket med syskonbakning. Dottern tog ju 3 år på sig att fastna

• finskaflikkan
    Stella 78 skrev 2011-09-25 10:49:51 följande:
    Ok slänger in testet här också då det är så ofattbart! Är bara på Äl+7 och hade ägglossning från "fel" sida och är bara på andra försöket med syskonbakning. Dottern tog ju 3 år på sig att fastna

tkr mig se jätte svagt! 
    Prova igen om nån dag!  
  • Stella 78
    finskaflikkan skrev 2011-09-25 10:51:02 följande:
    tkr mig se jätte svagt! 
    Prova igen om nån dag!  
    Absolut! Är testoman så testar varje dag... blev bara så förvånad att det syntes så tidigt. Har bara fått plus på Äl+9 tidigare 2 ggr
  • Elskling123

Wow va häftigt att de syns Sååtidigt! Då måste du va värsta hormon monstret :D haha ja ser sträcket iaf!!

• finskaflikkan
    Elskling123 skrev 2011-09-25 10:56:14 följande:
    Wow va häftigt att de syns Sååtidigt! Då måste du va värsta hormon monstret :D haha ja ser sträcket iaf!!
    Hahahah... Hormon monstret.. de va ett nytt ord
  • bebisgalen

Jag behöver ert utlåtande, här e fotot tagit inom tidsramen, men jag tycker det blekts lite när det torkat :s
    Vad tror ni?

Hej jag behöver ert utlåtande!
  • finskaflikkan
    bebisgalen skrev 2011-09-25 11:02:01 följande:
    Jag behöver ert utlåtande, här e fotot tagit inom tidsramen, men jag tycker det blekts lite när det torkat :s
    Vad tror ni?

Hej jag behöver ert utlåtande!
    Syns jätte svagt! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester