Stella 78 skrev 2011-09-25 21:57:51 följande:
Hur har det gått för dig skrutt?
Tycker mig absolut se något på dina tester så slänger in ett litet försiktigt grattis!! Vilket tidigt plus! :) Ja du, jag vet inte hur det gått.. Blir inte klok på dessa konstiga tester. Jag testade imorse, fick då inget på testlagret men svagt på cb.. Strecket kom fram på en gång, väldigt blått och tydligt.. Blev dock sedan svagare men syntes under hela 10 min perioden och gick att lysa igenom, det brukar ju inte gå på spökstreck men nu ikväll när jag kollade på det har det försvunnit i stort sett helt. Vågade inte hoppas efter som cb innan gett spökstreck och inte testlagret visade något...
Men nu på kvällen tog jag en till sticka från testlagret och då tycker jag mig se något über svagt rosa direkt och som syns när det torkat svagt även när man lyser igenom, det är lika brett som kontrollstrecket och sitter på rätt plats.. Dock är det som ett smalare vitt streck brevid, men detta är inte testskåran.. Ser lite skumt ut. Lägger in bilderna på både cb från imorse och testlagtet nu ikväll. Säg gärna vad ni tror: