• skumbanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Marie-anne skrev 2012-05-06 14:33:49 följande:
    skumbanan, när jag hade så där, var jag faktiskt gravid, ska du testa med fler?

Det ger hopp!  Såg att alla tester hade samma LOT-nummer så det kan ge spökstreck på alla tre. Usch. Men får se. Ska till gyn imorgon förförsta mötet för fertilitesutredning. Ska fråga då : ) Kanske visar cb digital senare än acos. Skulle dock vara skönt med ett tillförlitligt test då jag har röntgenjobb hela veckan nu.
  • skumbanan
    Mamma060812 skrev 2012-05-06 12:43:15 följande:
    Jag ser ett tjock brett streck skumbanan !

Skönt att höra! Trodde det var fel på mina ögon ;) nej då, det är streck på testerna men inte allt för starka. Ska bli spännande och se om de visar rätt!
  • skumbanan

Negativt med apotekets test idag.. Så ACO:s tester var bara falska positiva test. Har BIM på söndag om cykeln följer de senaste två cyklarna.  Träffade en BM som var riktigt dålig. Fått ett papper "Inferilitet innebär en livskris". Idag är ingen kul dag.

• skumbanan
    Hoppaspåfler skrev 2012-05-07 15:21:02 följande:

Jag vet att det finns de här som är duktigt på att förstärka färg på dåliga bilder Kan någon vara snäll o kika på det undre av dessa o förklara vad som hänt.

Kram H! 

Kan du få till en tydligare bild? : )  Tror det skulle underlätta.
  • skumbanan
    Hoppaspåfler skrev 2012-05-07 15:27:01 följande:
    Det var just det jag behövde hjälp med

Jag tänkte mer själva skärpan inte tydligare kontrast :)
  • skumbanan

Bim på måndag.. Har testat med känsliga test som ska upptäcka hcg från 10. Negativa. Är det kört tror ni?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester