Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Kan testa skicka en annan bild
Kan testa skicka en annan bild
Ok får vänta och se hade mycket starkare på RFSU här om dagen men de kan mycket väl varit spök. Dessa stickor mäter 25 är de tidiga tester lr ska de mäta mer lr mindre för att räknas som tidiga tester
Äl11
Äl 14 om man räkna från positivt äl test som jag hade i 3 dagar .
Den 3 aug fick jag första positiva. Den 6 släppte ägget då jag kände av det med extrem smärta. Så om jag räkna från 6 så är det äl +11 . Ja det är bara och vänta och se om tanten kommer i helgen .
Men det konstiga är att mina bröst blir alltid ömma och större på äl dagen fram till mensen kommer men igår började dom göra ont och blev större på äl +10
Kan skrika ett en bild på RFSU hur den va i söndags måndags tror jag
Ok då vet jag då är inte hoppet över än. Helt värdelös på att räkna äl
Hur räknar dom bf om man skulle plussa för om jag räknar från senaste mensen som var 11 juli så blir v 5? Eller räkna jag konstigt?
Min cykel har blivit riktigt lång nästan 40 dagar sen i nov efter aborten. Lr så är de helt enkelt inte mening att få en till pga det
Nu räknar jag ner timmarna tills mannen kommer hem och vi åker bort över helgen och lämnar alla tester hemma och inte tänker på att i några dagar. Ska bli otroligt skönt att slippa och sen komma Hill dagen innan bim