Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Max upp till 5 dagar kan spermier överleva. Men då är dom nog rätt så slöa . Men varför lägga upp ett g test om du har äl denna helgen ?
Max upp till 5 dagar kan spermier överleva. Men då är dom nog rätt så slöa . Men varför lägga upp ett g test om du har äl denna helgen ?
Saga: testa ett doc Morris test det är jätte känsliga kanske visar bättre på en sån än cb som verka strula för alla.
Tjejer en fråga ?! 
Kan cykeln bli regelbunden efter varit regelbunden till oregelbunden i 6 månader och nu regelbunden igen , eller tror ni det haft med min vikt att göra då jag väger ca46 men nu lagt på mig några få kg
TJEJER! Kan ett ägglossningstest( 4st) visa positivt 3 dagar efter äl ???? Och isf vad innebär det och varför ?
Jag beställde hem men testerna blev försenade av posten . Så då tog jag igår eftermiddag . Kände på mig redan måndag kväll att det var dags då brösten blev riktigt ömma och genomskinliga flytningar som nu ändrats till lotionaktiga
Plus min cykel har varit helskum i flera månader dagarna mellan mens och äl har varit nästan 28 dagar så blev lite förvånad nu att det blivit regelbundet 12 dagar efter mens
Ägget släppte i tisdags kväll ( brukar känna när det släpper pga smärta i äggstockarna )
Fast mina bröst blir alltid ömma samband med att det släppt inte innan
Brösten börjar så fort värken i tjejmagen sätter i gång och varje månad med cb äl så har det visat glad gubbe men så fort smärtan kommer försvinner glad gubbe denna gången blev som sagt testande väldigt fel med posten plus stickor ist för cb . Och nu är detta vårat 4e försök då vi sexat så fort äl visar positivt nu testar vi isf omvänt att inte sexa( hihi låter hel knas) men testade aldrig med någon av mina andra 3 barn
Och flytningarna har ändrats igår också från äl flytningar till lotions aktiga( så tror ägget släppt)