• fancyface3

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag är på bim+3 idag . Förra året i nov gjorde jag en abort då vi blev Gravida oplanerat och jag och Mannen hade en djup svacka i förhållandet . Jag ångrar aborten en idag och den dagen jag utförde den sa jag till mig själv att jag inte förtjäna fler barn då jag tog bort ngt som var oskyldigt och tog mitt straff åt mig . Jag mådde riktigt dåligt över detta och gör det än idag . Mannen ångrar också aborten och på ngt sätt känns det som vårat straff att vi inte lyckas nu. Förra månaden va de mf och nu verka de gått åt skogen med, jag brukar annars bli gravid bara mannen iprincip tittar på en .

• fancyface3

Slemis: jo det är nog sant men nu är man besviken att det inte går så fort som alla andra 4 ggr

• fancyface3

Vågar inte gå på toa sen de kom lite blod på pappret 2 ggr förut. Och typ som sammandragningar just nu i livmodern. Inget test hemma heller . Jag har aldrig blödigt och varit gravid samtidigt . Men min kropp känns som gravid!

• fancyface3

Slemis: ja är det inget nu så tar vi nog en paus och koncentrerat mig på det nya jobbet jag börja på imorgon !

• fancyface3

Brukar alltid ha syndafloden varje gång. Men behövs ingen binda inget just nu utan bara några droppar när jag är på toa

• fancyface3

Jag tackar för mig tjejer ! Och vem vet vi ses kanske i en annan tråd framöver . Här blir det ett test imorgon för att få de svart på vitt att mensen kommit sen får det bli när det blir en bebis i framtiden .

• fancyface3

Augusti1985: bilden du bifogade är ett negativt äl test . Strecket måste vara lika starkt som kontroll strecket eller starkare för att det ska vara positivt .

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester