• hanu01s

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

3 barns mamma84 skrev 2012-04-23 21:15:36 följande:
    Upptatering !
    Va hos läkaren innan kl 10.30 fick ta blodprov och gravtest som vissade neg och blodvärde som var låg 5,0 han ringde sjukhuset  Så nu har man varit på sjukhuset. fick ta blodprov och sen ska jag ta avföringsprov. sen ska dom göra vaginal undersökning för kraftig menstration och se varför den e låg. sen ska dom ge mig en slang in i munnen för och kolla magsäcken då jag har diarre och läkaren misstänkte magsår av voltarenen! sen var läkaren oxå kiropraktior så han tryckte min rygg på plats som var urled! sen ska jag äta tabletter i 14 dagar med. fyfan säger jag bara o blodvärdet var 5,0 så låg. så därför är jag jätte trött o kraftig menstration som förodligen gör att den e låg.
    Sjukskriven 1 mån .
    Usch... men vad bra att de kollar upp dig ordentlig...

Swea: Jag har haft UVI flera ggr under mina graviditeter... oftast nästan symtomlös... det liksom spände lite ... Man ska behandla med antibiotika och då är det ingen fara... Hoppas att du mår bättre imorgon, kram
  • hanu01s

Oh... slemmis! Hoppas att det är ingen fara!
    Swea: Jag har inte riktig koll på dessa siffror, men det är kanske inte så dåligt ändå!? Vad sa läkaren till dig?

• hanu01s
    MrsC74 skrev 2012-05-24 22:15:05 följande:
    Hur många i tråden är födda på 70 talet då?:)
    Jag =)
  • hanu01s
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-03 17:57:18 följande:
    chocliana innehåller ju morfin, jag skulle inte ta den under grav utan att rådfråga läkare om det.
    Så här står i FASS  om Cocillana

Graviditet  (Läs mer om graviditet)

Kategori A.

Inga kända risker vid användning under graviditet.

• hanu01s

Haha... eller hur? Hur fan kan de missa varandra???? {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag har inte skrivit här ett tag. Varit på semester och hoppades en pluss då, men inget hände... tror nu är vi inne på 10.e försöket. Positiva inställningen kommer och går. Så jag vet hur det känns. man bir mer och mer desperat... och det är kanske det som är felet... vem vet... hur många ggr har man läst att när man har gett upp då plussade man... Min första graviditet tog 9 månader och vi faktiskt var på väg att lämna in sperma prover på utredning när jag plussade (detta var 14 år sedan och med en annan man)....
    Jag har äl iallafall idag eller imorgon typ... så Trixxy... nedräkningen har börjat här oxå... det är typ 2 veckor (låter hemskt långt varje gång) kvar tills man vet....
    Knasten: Inte ge upp, det kommer att hända. försök slappna av och ge en chans till det här =)

• hanu01s

Alexander: Får jag fråga vad gör den där apiforce? Måste man kombinera med rosenrot?

• hanu01s
    Knasten83 skrev 2012-07-23 07:16:22 följande:
    undrar också. men jag tror faktiskt inte det har med det att göra. Både du och jag och många av deandra sexar ju på alldeles perfekt, men det är väl så att alla hinder på vägen är emot oss gång på gång. Men en dag ska en liten rackare ta sig förbi och bli en perfekt bebis!!
    Trixxy skrev 2012-07-23 06:47:40 följande:
    Negativt bim-4 inte meningen att vi skall få syskon till barnen eller?hur mycket/lite sex krävs egentligen?
    Oh Trixxy!!!... Var inte så ledsen... det kommer att hända du ska se! Ge inte upp... Ge en chans!... Mår du inte bra psykisk mår inte heller kroppen bra... Försök släppa det här med testande och äl, för du tydligen inte mår bra av det!! Mysa regelbundet, men kanske inte varje dag... det måste hinnas tillverkas nya simmare...JAG vet att du kommer att lyckas!!!
    Lyssna på Knasten oxå... hon kämpar lika hård som du och det gör jag med.. här är vi inne på 10.e försöket... Du är inte ensam och vi alla håller tummarna för dig!
    Kramar
  • hanu01s
    Nötcreme skrev 2012-07-31 07:22:15 följande:
    En fråga.
    Har fått svagt men ändå positivt på testlagrets stickor. Lite tjockare stickor (köpta på Ullared)
    Men fick hem nya i går, testlagrets (från billiga tester) smala stickor. Och på dom får jag bara negativa!!!!!
    E det kört? Är på BIM -5 i dag.
    Hej!

Jag fick imorse "Yes" på bäst på test digitala gravtest, men syns nästan ( man behöver nog lite fantasi oxå att se det) ingenting på testlagrets smala stickor.... Så nu blir det en tur till stan och köpa en med veckoindikator....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester