• hanu01s

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag ser oxå det =)

• hanu01s
    Mini Léonie skrev 2012-07-31 09:50:02 följande:
    Åhh grattis.. Jag fick NO på mitt digitala samma dag som jag fick svagt på Testlagret. Dagen efter fortfarnde svagt på Testlagret men GRAVID 1-2 veckor på digitala med 2 droppar kiss så KÖR :)
    Hej! Jag tänkte bara berätta till dig MINI att jag fick oxå gravid 1-2 v =)....
  • hanu01s

Sedan finns det nåt som heter PUPPP... finns olika trådar om båda här på FL och hittar du bilder på google...

• hanu01s
    telgebo skrev 2012-08-03 11:09:56 följande:

3 barn bara kom på ett försök, barn 4 tog nästan 2 år att få till och hann få ett MA under dessa 2 år.

Nu vet jag inte om jag orkar försöka igen, jag är så negativ denna gång och tror inte det kommer funka mer. Har ju inte ens ÄL.
    Hmmmm denna månad hade jag inte heller ÄL (??) men ändå plussade jag :-P
  • hanu01s
    telgebo skrev 2012-08-03 12:19:31 följande:

Men då hade du ju ÄL ändå. Jag tempar och vet att jag inte har ÄL än och är på dag 24 idag och väntar mens på onsdag.
    Jo, fast jag körde lite stickor runt äl och hade inte heller ont i ryggen som jag brukar... mystisk var det
  • hanu01s

Na men, är inte det så att man tappar mer hår efter graviditeten?... Eller har det kommit nu???

• hanu01s

Hej på er sådär på söndag!

Nu måste vi väl börja en ny dag och glömma det som var igår...

Vill gärna se lite tester även om jag väldig sällan skriver här nåt.

Haha... jag var ju med när t ex swea fick sin pluss... så ett bra tag =)

Kramissar alla fina människor

• hanu01s

NA MEN NUUUUU RÄCKER...

SLUTA...

VI GÅR VIDARE OCH LÄMNAR DET HÄR BAKOM OSSS...

INGET MER INLÄGG OM DET HÄR TACK!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Och under den linjen får man inte fortsätta Flört

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester