• Tahu

Dessa jävla namnmössor!

Så dyker ännu ett företag upp med dessa namnmössor (reklam vid sidan på fl) Sätt för allt i världen era barns namn i pannan på den så pedofiler och diverse drägg kan kalla dem vid namn och säga att mamma sa att jag skulle hämta dig. varför göra det svårt för dem att ta kontakt? Här varnar vi barnen för "fula gubbar" men säg ett barn som inte lyssnar till sitt namn och därav tror att de känner den som kallar på dem?

Diskutera aldrig med idioter, dom drar ner dig till sin nivå och vinner på erfarenhet!
  • Svar på tråden Dessa jävla namnmössor!
  • thomas53

Hon får väl stämma Svensk Filmindustri

• Krokimodell
    thomas53 skrev 2011-11-14 16:29:21 följande:
    Hon får väl stämma Svensk Filmindustri
    thomas53 skrev 2011-11-14 16:20:05 följande:
    Jag tycker att vi istället skulle avdramatisera och avsexualisera detta med nakna barn

Se till exempel på denna oskyldiga bild från Ronja Rövardotter - och kom nu inte och säg att det är porr
    Och vad har det med namnmössor att göra?
    Say it loud. I am unable to say 'proud' and I am proud.
  • thomas53

Idag har folk en pedoskräck som aldrig förr

• thomas53

Ja vi går sakta mot ett amerikanskt burka-samhälle

• Snowbrigade
    Jag hade en sådan mössa som barn (har dessutom ett jävligt udda namn så hade en specialbeställd mössa...), jag blev aldrig lurad iväg av någon "ful gubbe"... Jag visste att man inte skulle följa med någon som man inte kände, oavsett vem det var. Kommer ihåg att det var en kille som försökte locka med oss med godis hem till hans lägenhet men det gjorde vi inte! Det visste man att man inte fick/skulle. Har dock blivit utsatt för en blottare en gång. Men då hade jag inte en mössa med namn på...
  • Allimac 2004

När jag var liten på 80-talet hade vi alla namnmössor.  Folk har blivit så hysteriska nu för tiden!

• Jennie med ie
    DragonWoman skrev 2011-09-25 17:23:06 följande:
    Ni som tycker att man är överdriven, trygghetsknarkare mm, kan ni svara på vad som är så bra med namnmössor? Alltså att fördelarna skulle vara bättre än nackdelarna
    Kanske att det blir lättare för oss förskolepersonal att lära oss de nya ungarnas namn?
  • DragonWoman
    Jennie med ie skrev 2011-11-14 18:55:25 följande:
    Kanske att det blir lättare för oss förskolepersonal att lära oss de nya ungarnas namn?
    Äh... "fusklapp" är la ingen sport
    Svininfluensavaccinet gör dig dum......
Svar på tråden Dessa jävla namnmössor!