Inlägg från: OHs mamma |Visa alla inlägg
  • OHs mamma

BF juni 2012

Hej!
    Får jag vara med?

Fick ett härligt + igår kväll som jag bekräftade med ett cb digital idag
    Vår älskade son på dryga 20 månader ska bli storebror!!! BF 12 juni 2012

• OHs mamma

Oj...såg visst nu att denna tråd ligger under "Första barnet", då kanske jag inte har nåt här att göra....Foten i munnen

• OHs mamma

Vad snälla ni är! Då stannar jag!

• OHs mamma
    PetraK skrev 2011-10-02 21:34:15 följande:
    Skruttens mamma: jag håller med mtt78, vi kan behöva ngn som är lite erfaren annars hetsar vi väl igång varandra här ;).
  • OHs mamma

Jag mår illa, ganska rejält, på morgonen/förmiddagen och jag är i vecka 5 (4+1) idag. Idag har jag dessutom rejäl jäkla huvudvärk! Molvärk har jag också och har haft sen ÄL ungefär, riktigt kraftig emellanåt.

Jag ringde bm idag, har fått en telefontid då hon ringer upp kl 14,55 Så får vi se vilka datum det blir! Här ingår KUB testet om man vill, vi gjorde det med vår son och tänker göra det även denna gång. Känns skönt att få svart på vitt att det inte är något fel på barnet och dessutom riktigt härligt att få se bebisen redan i vecka 12! RUL görs runt vecka 18-20 här tror jag (var så sist i alla fall).

• OHs mamma
    {#emotions_dlg.flower} BF {#emotions_dlg.flower}

Skånetös80
    31 år Linköping BF 1/6

Norrlandstöus 20 år Östersund BF 1/6

Lillalyckan 26 år Stockholm BF 2/6

Tessan3010 31år Jämshög BF 4/6

Tessi
    30 år Västerås BF 6/6

Bejb 25 år Finland BF 7/6

Molly85 26 år Stockholm BF 8/6

Skruttens mamma
    26 år Örebro BF 12/6
  • OHs mamma
    OHs mamma skrev 2011-10-03 12:56:09 följande:
    Jag mår illa, ganska rejält, på morgonen/förmiddagen och jag är i vecka 5 (4+1) idag. Idag har jag dessutom rejäl jäkla huvudvärk! Molvärk har jag också och har haft sen ÄL ungefär, riktigt kraftig emellanåt.

Jag ringde bm idag, har fått en telefontid då hon ringer upp kl 14,55 Så får vi se vilka datum det blir! Här ingår KUB testet om man vill, vi gjorde det med vår son och tänker göra det även denna gång. Känns skönt att få svart på vitt att det inte är något fel på barnet och dessutom riktigt härligt att få se bebisen redan i vecka 12! RUL görs runt vecka 18-20 här tror jag (var så sist i alla fall).
    Redan gravidförvirrad tror jag... Drömmer
    Jag är i vecka 4 (3+5).
  • OHs mamma
    RocketQueen skrev 2011-10-03 14:07:33 följande:
    Ja, vi har diskuterat det här med kub ganska mycket och vi har kommit fram till hur vi vill göra vid ett eventuellt dåligt resultat. Jag tror också att det är viktigt att man är överens om det innan och inte gör kub-testet bara för att man vill se bebisen, det är ju bara en bonus! Man sätter sig själv i en ganska jobbig sits annars...
    Absolut, håller helt klart med dig! Men det är en ganska stor bonus
  • OHs mamma

Gravidförsäkring kommer jag skaffa, precis som lillalyckan skriver så är ju grundskydden gratis. Jag vill jättegärna veta könet om det går, men tänker inte betala dyrt för något könsul. Går det att se på rul så vill jag veta annars får det vara. Med sonen gick det inte att se då han låg med korsade ben och vägrade ändra position.

• OHs mamma
    zenoble skrev 2011-10-04 20:27:51 följande:
    Jag mår skit illa :( uppsvälld som en ballong känns det som
    Samma här! Om det ska fortsätta så här med magen så måste jag väl berätta för omgivningen snart... Helt sjukt hur svullen jag är! Så här tidigt syntes det ingenting förra gången.
Svar på tråden BF juni 2012