BF juni 2012
Hej!
Hoppar in här jag me:)
Plussade i söndags är i vecka 4+2 idag. Beräknad förlossning ca 16 juni.
Detta blir mitt 4:e barn, Jag e 33 år och bor med min man i Stockholm.
Grattis till alla som plussat
Hej!
Hoppar in här jag me:)
Plussade i söndags är i vecka 4+2 idag. Beräknad förlossning ca 16 juni.
Detta blir mitt 4:e barn, Jag e 33 år och bor med min man i Stockholm.
Grattis till alla som plussat
Börjar nojja lite över att jag blivit gravid 4 1/2 mån efter att jag snittats :(. Tänkte inte ens på att det kunde vara farligt. Men efter att jag googlat runt lite så verkar det inte vara någon fara. Det finns en något ökad risk att livmoderväggen kan vara lite försvagad eller att moderkakan kan lossna vid en vaginal förlossning. Får prata med BM om det den 21:a när jag ska på inskrivning.
Är det nån av er som hört någonting om det???
Jag funderar jätte mycket på vad det är för liten figur som börjar ta form i min mage. Jag har ju 3 tre tjejer sen innan så det skulle va roligt med en pojke även om det inte spelar någon roll. Men å andra sidan e ju van vid tjejer och mina första två som det e 1 1/2 år emellan e som bästa vänner och leker så fint tillsammans och det skulle ju bli ännu tätare nu 12 mån så vi får väl se.
Känner fortfarande inte så mycket. Svullen i magen och brösten har exploderat i storlek. Lite illamående men mest på eftermiddagen.
Men mådde as dåligt speciellt med min senaste dotter och då slog det till i v 6+ så jag har väl typ 1 1/2 vecka kvar att njuta av mat och sånnt.
Börjar även få den där konstiga smaken i munnen. Luktsinnet brukar ju också förändras men inte än så länge:)
Testade med mitt sista test i morse (köpte ett paket med 2 stickor) och man kan nog säga att plusset blivit starkare :) gud va jag e lycklig!!!!!

Fy va jag har börjat må illa. Precis som förra gången. Kommer få dras med detta till vecka 12-13 tror jag:( ska börja äta mina Lergigan dom hindrar mig i alla fall från att spy.
Luktsinnet har också förändrats. Allt i lägenheten som jag tyckte luktade konstigt förut har börjat lukta nu mer. Galet va kroppen förändras.
vaknade också inatt och var hungrig och mådde illa men jag okade inte gå upp. Och det var inte kul på morgonen sen när magen var tom och kväljningarna många:( Inte förrens magen fylldes med mat mådde jag ok igen.
Blir till att köpa hem drick youghurt, nypon ocg blåbärs soppa så man kan fylla magen lite innan man går upp.
Här är en till som också har en del symptom:) går in i vecka 9 imorgon! hade MF i somras och nu hoppas jag med hela mitt hjärta att det går vägen! 2 stl har jag gått upp i bh! har 75 runt om och största kupan, köpte på lindex som nu är för liten och dem har inte större:( Någon som har tips på bra BH affär?
Snart är det dags för andra samtalet hos BM den 14....då följer även sambo med! känns som det blir mer verkligt då!