BF juni 2012
Hoppas verkligen inte du råkar ut för havandeskapsfärgiftning! Ingen kul sista tid då :/
Jag hämtade en från Kronan idag, där fick man ett paket blöjor, ett paket wipes, små flaskor med bubbelbad, babyolja, blöjkräm och sånt. Även intimtvål och bindor, så lite grejer till mamman också. Annars känns det mest som att det är rabattkuponger och nappar i alla såna där. Men Bejb, den där lådan är helt galen ju, så mycket grejer!
Slut? Jag fick ju min för typ en timme sen? Kan man inte regga sig ändå och hämta senare?
Oj vad trist, måste varit nån slags rusch eller nåt... Vad finns det mer för roliga boxar? Jag har hämtat den på Kronan, Apoteket och Babyland.
babytobe.se/ här hittar du den man hämtar på Apoteket
Jag har haft rejält med sammandragningar och en del gjorde riktigt ont. Men sen jag blev sjukskriven så har det minskat nåt så enormt mycket. Och de gör nästan aldrig ont längre. Så för mig var det vila som var tricket.
Jag är hos min bm en gång i veckan, måste hålla koll på blodtrycket då det har ökat en del och jag har visat spår av proteiner i urinet.
Åh vilka bra listor! Jag skriver av dom genast!