• Fru HH

BF juni 2012

Ja har fått låna en hel kartong kläder från min vän som fick barn förra året. Perfekt!

• Fru HH

Åh vilken fin lillskit!!!! Stort grattis, måste kännas underbart att ha fått se den lille!!

• Fru HH

Jag har haft oerhört ont i brösten, börjar lägga sig lite nu....

• Fru HH

Längtar86: Förstår att det måste kännas fantastiskt!! Åh Gud va jag längtar efter mitt VUL nu!! Bara 2dagar kvar!!

• Fru HH

Jag jobbar som fristående hudvårdskonsult, bestämmer min vardag helt själv. Älskar det!!

• Fru HH

s85: fy fan va orättvist!!! Usch, jag lider med dig och hoppas allt går smidigt så ni fort kan försöka igen.
    Många många styrkekramar till dig!!!

• Fru HH

God Jul allihopa! Hoppas ni får en fin helg. Tomte

• Fru HH

Hej tjejer,
    Jag är i v. 17 nu och undrar om det är fler som upplever att man får huvudvärk oftare?
    Har hört att man kan få det som typ grav symptom, men fy va jobbigt det är.
    Hjälper ju inte att jag sitter framför en dator dagarna i ända på mitt arbete.

Vaknar med huvudvärk, tar en alvedon och så går det över en liten stund men ligger och "gror" i bakhuvudet hela dagen.

Är beräknad till 28 juni :)
    Har känt små pickar i magen, men vet inte om det är bebis eller nått annat.
    Längtar också till man kan känna på riktigt Hjärta

• Fru HH
    Jag tycker inte heller du överreagerar.
    Men det där känns som en barnmorska som jobbar alldeles för länge med detta.
    RUL är ju jätte speciellt, och man har frågor & funderingar speciellt om det är 1:A barnet.
    Klart man borde få en barnmorska som bryr sig.
    (eller i alla fall är duktig på att låtsas Flört)

Jag hade reagerat likadant.
    Tur i alla fall att ni ska tillbaka! Jag hade ringt innan och säkerställt att du inte får samma barnmorska.
  • Fru HH

Fick blödningar idag, sitter på Gyn akuten nu och ber till Gud att min lille plutt fortfarande lever :(

Svar på tråden BF juni 2012