• Chriis

BF juni 2012

ja precis. sammanlagt var det nog 9 maskiner tvätt

• Chriis

Gjorde glykosbelastningen idag, var inte så farligt. Dock mådde lite illa pga man ej fick äta på många timmar. Fick veta att jag måste ta mina järntabletter 2 ggr om dagen istället för en. Jag som brukar kräka upp dem.. Får väl se hur detta går. Enligt barnmorskan kommer jag inte orka förlossningen om ej järnvärdet höjs.
    Hon bokade även en läkartid nästa vecka till mig, då min foglossning blivit svårare för mig att jobba.
    Graviditetspenningen fick jag veta idag att jag inte får..
    Det positiva idag är att jag gick in i vecka 30 idag och har bara 10 veckor kvar!

• Chriis

Oh, jag vet inte vad det låg på, kan inte det i huvet.. Men inte alls bra iaf.

• Chriis

Hon skrev ju att de skulle ligga kvar på sjukhuset tills de egentligen skulle varit fullvuxna i magen, till juni..
    Hoppas allt är bra med dem

• Chriis

Min sambo ska ta dem tio dagarna i samband med förlossningen. Sedan 3 veckors semester. Dock är det inte säkert att han kan ta sin semester direkt efter, måste kanske jobba en vecka först eller något liknande.!

• Chriis

Jag har läckt från brösten lite under några nätter. Två små droppar , dock inte alla ofta. Hänt kanske 4 ggr ca

• Chriis

Och jag som har gått långt som gick in i vecka 33 idag! Men det är er tur först :)

Svar på tråden BF juni 2012