• Chriis

BF juni 2012

Var på sista ultraljudet idag, visades vara en väldig liten bebis, vägde bara 1,7 kg, bör väga runt 2,2 kg nu. Fick göra ett annat ultraljud där de kollade blodflödet, näring till barnet via navelsträngen, det såg bra ut. Fick sedan träffa en läkare efter nån timme med kurvan på magen.. Men det var bra det med. Så verkar bara vara en frisk liten kille där inne. Kommer väga ca 3 kg vid födseln. Ska på ett till ultraljud i vecka 37 för och se så han växer som han ska.

• Chriis

Bejb: har ni också en liten bebis? Var på ultraljud idag och vägde bara 1,7 kg och ska även på ett extra ultraljud i vecka 37. Är nu i vecka 33

• Chriis

Fröken01: ja okej. Fick du inte göra ett extra ultraljud direkt efter och kolla blodflödet? Och sedan en extra kontroll på sjukhuset? Fick ligga i ett rum i ett par timmar..
    Jag var i 32+3 och vägde då 1700. Låg tydligen på -15% än det normala

• Chriis

En fråga.. Dem senaste dagarna har jag varit så känslig, börjat gråta för minsta lilla, ibland vet jag inte ens varför jag börjar gråta.. Är i slutet av graviditeten.. Någon mer än jag som har det så?

• Chriis

Okej då är det väl helt normalt. Igår grät jag nog tre ggr och har redan gråtit en gång idag. Ingen aning varför egentligen.. Mycket känns jobbigt nu och känner mig allmänt deprimerad

• Chriis

Ingen aning hur jag ska göra med förlossningen.. Tar det som det kommer känner jag. Vet ju inte hur det kommer vara.. Tänkte prova lustgas, och klarar jag inte med bara det så ryggbedövning .. Måste man göra förlossningsplan?

• Chriis

Fin säng! (vi har köpt likadan haha) dock ska vi först ha en babykorg som gått i arv :)

Svar på tråden BF juni 2012