fröken01 skrev 2012-05-31 11:47:34 följande:
Hur är era män/sambos/pojkvänner just nu? Min är som en zombie. Jobbar och har mycket att göra, övrig tid jättetrött. Somnar stenhårt varje kväll, tidigt. Lite skillnad mot mig som ligger vaken en hel del. Känner ni igen er? Kan det vara så att han också förbereder sig, omedvetet?
Min sambo är världens bästa som fixar och står i här hemma, men sedan är liksom tiden slut. Känns lite tråkigt. Han brukar alltid ha massor med energi så det känns märkligt att se honom så här!!!
Min man är helt fantastisk! Han hjälper till med allt, om jag ber om något hör jag aldrig någon suck. Och han ser alltid på mig när jag är trött eller har ont och då frågar han om han kan göra något för mig. Så det är skönt!
Han är väldigt förberedd på förlossningen nu, han ser fram emot den och längtar.
Samtidigt så ser jag på honom att han är trött och jobbar också sent många dagar. Då försöker jag ju såklart göra mycket själv. Men han blir aldrig sur på mig om jag inte har maten lagad tills han kommer hem om jag slutat tidigare än honom. Nä, all ros och kärlek till honom!