BF juni 2012
Det är säkert bebis! det känns lite som fjärilar tycker jag. så himla kort man känner det så man hinner ju knappt reagera men det är såå mysigt!
Det är säkert bebis! det känns lite som fjärilar tycker jag. så himla kort man känner det så man hinner ju knappt reagera men det är såå mysigt!
, fjärde gången gillt:)
bejb: Har lite halsbränna men inte något jag lider så mycket av. Låter hemskt för dig att jobba när du känner så! Skulle aldrig klara det nu. börjar om en månad hoppas verkligen det känns bättre då. Kan du inte få sjukskriva dig ett tag tills det känns bättre?
Hade mycket huvudvärk tidigare men tack och lov har det gått över de senaste veckorna.. Det har varit migränliknande som inte hjälpt med tabletter :/ Äter ju järntabletter? Jag började nog lite för sent med det förra graviditeten och hade då konstant huvudvärk tills värden gick upp lite.. Inte alls kul ju 
vem vet det kanske blir bättre..
Ja 60 dagar innan beräknat, men de sista 10 dagarna innan måste man ta ut fp. Så om man behöver vara hemma innan 60 dagar så blir det sjukskrivning va?