BF juni 2012

Vad ska man välja för färg?

. kanske smygköper till en rosa sufflett till Livia i samma som åkpåsen så får hon svart/rosa och Marcel helsvart...
.
Håller med föregående, och tyvärr e det väl så att det inte är någon som orkar gå vidare och klaga, så det blir ju liksom ingen konsekvens för den där idiot människan heller. Jag menar absolut inte att du måste gå vidare med det. Hade säkert heller inte orkat det, men det e ju därför hon kommer fortsätta behandla nästa stackare likadant. Det verkar som att det liksom måste till något stort och att det ska hända något "dåligt" för att dom ska vakna till liv.
Har själv bara fått bra bemötanden så det är väl ett fåtal surkart som inte fått nått på länge som beter sig som fån....morr va arg jag blev
.
Skönt dock att hjärtat slog på och att det antagligen är som du säger att den vänt på sig kanske och sparkar i en lite annan vinkel. Det är väl ännu viktigare lite senare i graviditeten att verkligen gå på magkänsla och söka om det inte känns riktigt rätt. Såg nått program om det för ett par månader sen.
Bebis sparkandes mot blåsan här med. Och jag kan ibland bli helt panik kissnödig. Känns som att jag inte kan gå ett steg till.
Riktigt mycket rörelser i magen nu, känns nästan obekvämt ibland. Hade svårt att somna igår och kl 03:00 väckte maken mig för han kunde inte sova...så lite upphackad natt men det känns ok ändå. E ju hemma hela dagarna så man hinner ju klämma in lite power naps :)
Dags för ny bild i bildtråden. V23 i morgon:)
Blev en sväng till förlossningen igår kväll pga sammandragningar som inte gav sig och strålade ut i lår och rygg. Plus en rejäl slembobba som kom i söndags kväll och därefter sammandragningarna. Som tur var hade inget hänt och allt var opåverkat så det är bara att stå ut :P