BF juni 2012
Jag tror inte man kan påverka förlossningsstarten, det mesta är nog ren slump.
Jag tror inte man kan påverka förlossningsstarten, det mesta är nog ren slump.
Då har man haft förvärkar igen då...trodde att det kanske var på g då de kom så glest och regelbundet men sen sket sig alltihop i alla fall! Är så jävla less på det här nu!
Jag känner också mer tryck neråt, får hoppas det betyder att det är på g. Jag har pterigen relativt starka .en oregelbundna värkar. Så trött på alla falska alarm!!
Bm-besök avklarat.
Vecka 40 (39+5)
Blodtryck 120/75
Hjärtljud 148
Sf-mått 37
Har nästa tid inbokad om en vecka, hoppas innerligt jag slipper gå på den!
Bm gör inte hinnsvepning och hon led med mig pga alla förvärkar och smärta som jag har men dessvärre inget hon kan göra något åt. Hon hoppades bara innerligt att bebisen kommer under helgen!
Inatt har jag haft regelbundna värkar med medelstyrka. Började kl 00 och sen somnade jag och sov ca 2 timmar och vaknade vid 6,20 och sen dess har värkarna kommit med 2-8 min mellanrum med varierande styrka men de ökar inte...
När ska min bebis komma ut??? Bf +1 idag och det börjar bli riktigt jobbigt! Orkar inte gå över tiden så mycket mer!
Idag har jag ett väldigt tryck neråt, gör riktigt ont när jag står/går!! Fick ligga i soffan med vetekudde när det var som värst. Nu har jag grejat lite här hemma och återigen kommer det här enorma trycket neråt. Snart måste han väl ändå titta ut?! BF+1 idag....
Hur lyckas ni få hinnsvepning och hur långt över tiden har ni gått då?
Har inte hunnit läsa ikapp. Ville bara komma in och berätta att vår älskade Harry kom till världen k söndags förmiddag!