BF juni 2012
har inte känt något extra sprattel sen i förrgår :/
jag har inte känt så mycket idag som jag brukar men har heller inte tänkt på det så mycket, kanske därför..
Idag äntligen kände sambon sparkar, har känt det tydligt ganska länge nu så tyckte det var på tiden! Så mysigt
v.21 imorgon
Ja, är bebisen är 50cm så ska ju 50 vara precis. Så bra att ha med sig nåt utav varje till förlossningen :) På sonen var 50 lite stort men han var 48 cm så de kan ju va större när de kommer med :) och som sagt är det ju sommar så de har ju kanske inte har så mycket kläder på sig!
Håller på att skola in sonen och måste hålla med om att det verkar tungt när alla är så små och behöver hjälp med allt, konstigt att det inte blir beviljat!
Som jag planerat nu ska jag söka gravpenning från maj. Så ca en månad innan BF. Men tänk om bebis kommer tidigare? sonen kom 2 veckor tidigare så man vet ju inte.. Man vill ju kanske ha i alla fall en månad hemma innan och förberda/vila sig.
Börjar jobba på onsdag, första dagen på 4 månader så vet ju inte alls hur det kommer gå heller 
Verkligen super svårt det där!
du får skriva ihop nåt riktigt bra till fk..
Ja de har du ju rätt i.. Jag ska också jobba till sista april tänkte jag. sen GP. nu har jag haft lägstnivå dagarna med sonen så det är ju det sämsta man kan få, blir ju mer än dubbelt med GP iaf.. 
semestern tar jag ut i sommar så får sambon ta ut lite FP.
Jaha så man kan söka för 60 dagar även om man bara kommer va ledig 30 kanske? så får man bara ringa och säga om man jobbar längre? Skit svårt det där ju för det är ju dags att ansöka snart i så fall.
Men det där med personligt brev är alltså frivilligt ? för står ingenting om det i ansökningsblanketten ju..
Usch hoppas det inte är magsjuka! Jag har kräkts idag på morgonen med, så mitt illamående är inte helt borta. Spydde typ varje dag fram till v.18 med! V.26 idag , hm när ska man sluta må illa ;)