• Pepita

Juni-barn

Grattis alla! Och hoppas ni som väntar snart får ert plus! 
    Vågar tro att min mens inte kommer nu Plussade redan på BIM-4 men har inte riktigt vågat tro på det förrän idag. Har ett mf i juni i bagaget så jag hoppas verkligen att allt går vägen denna gång. Känner mig dock inte alls lika orolig denna gång vilket är positivt För oss är det här vrt första barn så att kring graviditet är helt nytt för mig. Ska bli en väldigt spännande tid.

• Pepita
    MissFörstånd skrev 2011-09-26 21:51:23 följande:
    Kvällens test
    Ett tydligt fint pluss När hade du BIM?
  • Pepita

När ni skriver ömma bröst....gör det ont när ni tar på dom? Jag skulle nämligen oxå beskriva mina bröst som ömma fast jag tycker inte det gör ont när jag tar på dom utan det känns mer inuti brösten skulle jag nog vilja säga....

Har aldrig varit med om detta för så var tvungen och höra med er med erfarna

• Pepita

hmm... oki. Jag har inte kommit till det stadiet än då Men för att vara jag känner jag att jag är väldigt medveten om mina bröst haha... de gör sig liksom påminda just nu. Är inte den som brukar få ont innan mens så det här är verkligen helt nytt.

• Pepita

Grattis igen missförstånd Själv har jag BIM idag å ingen mens precis som jag trodde bara ett fint plus Så nu är jag superglad. Tjohoo!

• Pepita

Rayan: Du är inte ensam om att vara orolig. Jag är oxå orolig men försöker inte tänka på det. Svårt att inte bara orolig då jag fick missfall sist. Men hoppas verkligen att allt ska gå vägen den här gången. Vera8210: det låter lovande Elskling123: Bra ide Pepita, 4 juni-1:a barnet

• Pepita
    bebisgalen skrev 2011-09-27 13:45:25 följande:
    Grattis till alla plus! :)

Jag blev helt nojjig idag. Fick tydligt plus med cb igår och och tog ett testlagret idag och det var synligt men förvänta mig att det skulle vara tydligare. Är ju bara på bim-2 idag. Man blir ju helt nojjig
    Svårt att jämföra när det är olika test. Vill du jämföra bör du använda dig utav samma märke och sort för att få en rättvis jämförelse Sedan beror det på hur koncentrerat ditt kiss är. Har du druckit mucket blir det ett svagare plus.
  • Pepita
    Somelikeithot skrev 2011-09-27 17:18:39 följande:
    Jag fick ett plus på stickan idag!!!
    Har ett barn på lite mer än två år sen tidigare men det känns ändå sååå overkligt att jag är gravid. Nästan mer än första gången.
    Grattis alla till era plus!!!
    Kram kram :)
    Grattis själv

kram
  • Pepita
    Tre Flickor skrev 2011-09-27 21:46:57 följande:

Hej och grattis till alla plus Glad
    Även jag har plussat och passar på att hoppa in här i tråden då jag har bf 1 juni.

Grattis!

Vad många vi börjar bli nu, kul!
  • Pepita

Här är jag väldigt trött efter jobbet. Inte lyckats hålla mig vaken när jag kommit hem. Och trots att jag sovit efter jobbet så har jag sovit gott på natten

För övrigt har jag mått bra! Lite extra törstig är jag med.

fipochi: Du kanske bara är lyckligt lottad och slipper alla symtom

Svar på tråden Juni-barn