Juni-barn
Sorry om jag drar ner stämningen eller smittar med oro.
Fy, vad jobbigt för er! Håller tummarna!
Hej tjejer!
Nu var det länge sen jag skrev här igen... Tiden går så fort och jag har massa för mig hela tiden känns det som. Nu har jag varit sjuk sen i helgen och det verkar inte riktigt vilja ge sig
Inne i vecka 27 nu och det känns riktigt bra. Har budat på ett hus idag...riktigt läskigt! Håll tummarna alla för att vi ska få det. Vågar inte ens hoppas på det. Helt galet om vi skulle få det.
Läste om alla ni som åkt in till förlossningen, så skönt att läsa att det ser bra ut. Våra små får se till att stanna i magen i ett gäng veckor till tycker jag.
kram på er!
Glömde skriva Grattis Zenoble!
Så härligt att många av oss nu är nere i två siffrigt tänkt så spännande det kommer blir i slutet... Längtar! Ska bli kul att se hur bra allas bf stämmer.
Gizmolarson: jag tror inte heller på mitt bf datum. Har fått för mig att jag kommer gå över ca 10 dagar. Det visar sig.
Jag är oxå sugen på en aminingskudde. Men ska nog ge mig på att sy en mest för att jag vill lära mig sy lite
Sen måste jag bara berätta en helt sjuk grej, Vi har köpt hus! Jag kan inte förstå det...allt gick så fort men jag är så himla glad. Nu kommer vi ha ett hus att växa i
Hoppas ni får en mysig fredagkväll!
[quote=63808145][quote-nick]Baby1112 skrev 2012-03-02 21:13:02 följande:[/quote-nick]Grattis Pepita! Hus är en härlig känsla... Vi flyttade för tre månader sen till vårt första hus och har precis bott in oss!
Förstår inte hur jag ska hinna med två barn. Veckorna går i raketfart... Hinner knappt tänka!!!
Vill så gärna bara sätta mig ner och njuta av graviditeten, men hinner inte.
Inser nu att det är lite mycket med ett nytt hus som måste fixas lite på, precis avklarat 30-års kalas, bröllop om mindre än två månader, veckan efter det fyller dottern ett år... Kanske kan börja njuta i maj???
Ska på massage på tisdag, kanske hjälper att slappna av. Tror inte det är hälsosamt att stressa såhär, vaknar mitt i nätterna och börjar göra listor på allt som måste fixas...
Igår jobbade jag ett pass. Hoppar in då och då på min ledighet för att hålla mig uppdaterad och att få ett avbrott i vardagen. Är faktiskt kul att komma till jobbet och prata med vuxna människor om annat än bebisar... :)
Imon så ska jag på kick-off med jobbet och kommer hem på söndag. Känns lite vemodigt att lämna dottern en hel natt sådär. Hon har ju pappa, men känns ändå konstigt att vara borta så länge.
Mini har börjat leva loppan i magen, är mysigt... Längtar mer och mer för varje dag. Går med skräckblandad förtjusning och väntar på förlossningen...
Långt inlägg... :)
Nu ska jag ta sikte på sängen... Bussen går halv åtta från jobbet imon. *gäsp*[/
Tack! Det ska bli otroligt spännande och roligt! Kan inte förstå att vi ska ha så många rum Vi bor idag i en tvåa så är en enorm skillnad att flytta till hus, å tomt har man med
Helt underbart ska det bli!
Oj, vad du hade mycket att stå i. Vi gifte oss i Maj föra året och jag tyckte att det var tok mycket att fixa. Och då kunde jag ändå fokusera på bara bröllop.
Hoppas du hittar en lucka och andas på!