Juni-barn
busbus: Nix här är det extremt strikt med att det MÅSTE vara juni barn Klart du får vara med! Om man har bf 31/5 eller 1/6 kvittar ju.
Så klart du ska vara kvar här, så tycker jag iaf
busbus: Nix här är det extremt strikt med att det MÅSTE vara juni barn Klart du får vara med! Om man har bf 31/5 eller 1/6 kvittar ju.
Så klart du ska vara kvar här, så tycker jag iaf
Stort grattis till alla lyckade RUL!
Missförstnd: vilken fin bild! grattis!
busbus: Du måste ju ställa krav! Han kan inte vela fram å tillbaka hela tiden, är inte snällt mot dig! Han måste ta ett beslut så att du får en ärlig chans att gå vidare antingen själv eller tillsammans med honom.
Jag känner inte heller särskilt mkt rörelse i magen.... kan gå flera dagar utan att jag känner något men allt såg bra ut den 2/1 när jag var på RUL så det är nog ingen fara men loppan där inne.
När det gäller namn så tycker vi att det är fruktansvärt svårt. känns som att man behöver "smaka" på namnen ett tag för att se om det verkligen kan vara något man vill döpa sitt barn till. Jag har fått för mig att det är en pojke i magen vet dock inte varför bara en känsla. Och det gör saken mkt svårare då jag tycker pojknamn är svåra att komma på. Just nu funderar vi på Emilio.
PIO: Hoppas innerligt att bebis vill stanna kvar i magen några veckor till. Tänker på dig! Och håller mina tummar hårt!
Hmmm... konstigt alla mina mellanslag försvann när jag posta inlägget.
Lycka till alla som har RUL imorgon!
Är det någon mer än jag som känner sig nedstämd?
PIO: Nä, fy bubblan! Du som varit så glad över vagnen hoppas du hittar en annan som du blir lika nöjd med.
Hur många av er har sökt graviditetspenning?