Inlägg från: bebisgalen |Visa alla inlägg
  • bebisgalen

Juni-barn

Hej alla!

Jag plussade svagt igår och mycket tydligare idag. är på BIM-3 idag.
    Kan inte riktigt förstå det. Träffa rätt på första syskonförsöket.
    Har en dotter på 2,5 år.
    Känner inget mer än massa molvärk och varma bröst.

• bebisgalen
    DreadOn skrev 2011-09-26 20:30:03 följande:
    Kul att så många har hoppat på denna trådet. GRATTIS till er alla och lycka till ni andra som fortfarande väntar. Testade igen i morse och det var något starkare än för två dagar sen. Har fortfarande molvärk och tröttheten ahr kommit som på beställning med plusset. Har dock jobbat järnet och nästan inte sovit något inatt pga vår lille sjuke pojk som ville gå upp och bygga tågbana kl 04.00. Efter många trollmor och välling lyckades han somna till sist. Hoppas på en bättre natt inatt annars känns det som jag kommer somna på stående fot på jobbet imorgon. 
    Eftersom jag var i austalien under min förra graviditet har jag ignen aning om när man ska ringa mödravården, finns det någon som vet??? 
    Hej, samma här! trött så det heter duga!

Jag tror inte jag kontakta mödra från v.8 med dottern. Man har ett inskrivningssamtal i v.10.
  • bebisgalen

Grattis till alla plus! :)

Jag blev helt nojjig idag. Fick tydligt plus med cb igår och och tog ett testlagret idag och det var synligt men förvänta mig att det skulle vara tydligare. Är ju bara på bim-2 idag. Man blir ju helt nojjig.

• bebisgalen
    Pepita skrev 2011-09-29 12:57:15 följande:
    Hej tjejer! Såg att det finns bild trådar.... Är det något vi ska ha? Vad tycker ni? Hoppas ni får en fin dag!

Bildtrådar är alltid roligt! :) Tycker jag vi ska ha. :)

Måste bara fråga er andra, Vad har ni för symtomer nu? Jag blir lite orolig med MA i bagaget.

Typ det enda jag känner är lite mollvärk till och från och typ varma bröst på morgonen, lite ömma som avtar under dagen.

Herregud. det känns så overkligt att få ett syskon och få vara gravid igen.

Bor hela familjen tillfälligt hemma hos min mamma för vårt hus håller på att fixas så nu ska man hålla tyst om det oxå. :S  

Måste berätta för chefen oxå för man får inte flyga när man är gravid så jag ska ha en marktjänst. Hur ska man smyga med det för alla? Hahahahah bekymmer.  

• bebisgalen

Vart bor ni som kan göra dom tidiga ul:en?

Här får vi boka privat om man vill göra det. När är det lämpligt att isf göra det? 

• bebisgalen

Tog mitt digitala test som jag sparat. Ett härligt GRAVID 2-3. Nu kanske jag kan börja fatta att jag faktiskt är gravid igen :)

• bebisgalen

Jag är helt nojjig, tycker mig minnas att kände mycket mer med dottern, nu känner jag typ inget. Inget springa upp på natten och kissa, eller illamående. Känner ytterst lite i brösten. Är det för tidigt fortf tro?

• bebisgalen
    Lärarstudenten skrev 2011-10-04 20:09:06 följande:
    Hej, hinner inte vara inne så mycket men kikar in ibland. Jag mår kanon, dock hungrig hela tiden vilket gör att jag äter hela tiden. Speciellt oliver!!! Denna graviditet kommer ja gå upp massor...Har bokat tid för vul den 17 oktober för att se om det är något därinne! Spännande! En fråga, visst kan man åka till Egypten när man är gravid, tänker på deras bakteriekultur....
    ,Ha bara lite handsprit i väskan så du kan sprita händerna speciellt när du tagit i deras pengar.
    Skölj och tvätta frukt och grönt noga innan du äter dom, och ät inte deras kallskurna "pålägg"

Nu vill jag inte skrämma upp dig men jag fick missfall när jag var i egypten dec 07. Vad det berott på vet jag givetvis inte. Vet bara vi var grymt magsjuka.
  • bebisgalen
    Lärarstudenten skrev 2011-10-04 21:17:10 följande:
    Tack alla för tipsen...struntar nog i att växla pengar :) ha ha ha...ja ja, man får gilla läget men nu kan jag minska risken tack vare era tips!!!!
    Ett annat tips är att om ni har all inclusive så ät direkt när det serveras och restaurangen öppnar.
Svar på tråden Juni-barn