Inlägg från: bebisgalen |Visa alla inlägg
  • bebisgalen

Juni-barn

Essence skrev 2011-10-17 19:33:17 följande:
    Inga symptom alls just nu. 4+5 idag. Hur ska jag tolka det?
    Inget konstigt, jag hade INGA då. Knappt nu heller. Ibland kan jag känna något vissa dagar. Och allt e bra och jag har sett ett tickande hjärta idag i 6+4
  • bebisgalen
    Gullgrodan skrev 2011-10-20 09:06:16 följande:
    Värdena (hcg) hade ökat från 2900 till 4000 och det tyckte hon var bra, ska dit på VUL igen på ons 26 8.50. Jag är lite lättad måste jag säga, inte helt negativt besked i alla fall.
    Det är ju jätte bra :) Måste kännas skönt att veta det iaf.
  • bebisgalen

Gullgrodan har lämnat tråden :( fick hon dåliga nyheter idag tro?
    Läser du gullgrodan så håller jag alla tummar för dig.

• bebisgalen

Själv tänkte jag slå till med en KRONAN vagne till detta barnet. Hade emmaljunga till dottern och tycker kronan verkar väldigt prisvärd.

• bebisgalen

Hej alla!

Har inte skrivit här på evigheter då vi har haft flytt och grejer den senaste tiden men måste bara tipsa om dessa underbara skötväskor. Jag ska snart klicka hem en ;)
  • bebisgalen
    Dancia skrev 2012-02-01 18:38:36 följande:
    Vilken snygg skötväska :). Var köper du den och vad kostar den?

Ja det glömde jag skriva, Lin and leo heter märket och kostar 145 pund. Pundet e ganska lågt nu så det e bra. :)

Googla på lin and leo

• bebisgalen
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-02-02 09:39:52 följande:
    Mår också väldigt bra om man räknar bort min sjukskrivning. Men den e ju lite i förebyggande syfte och jag tar det ju väldigt lugnt. Men än så länge e det ju bara lite små krämpor som man klarar av. Det bästa är att jag inte alls mår illa och kan äta precis vad jag vill. Med tjejerna mådde jag lite små konstigt hela tiden. Och dom första 16-18 veckorna mådde jag riktigt illa och åt medicin för det. Men det slipper jag nu.

Otroligt fint väder idag men lite kallt. Vill ut på en långpromis men väntar lite. Älskar sol. Längtar så till våren, närman kan sätta sig i solen och mysa.
    Skönt att vi slipper vara höggravida när det är som varmast. I Maj/Juni e ju ganska lagom temperaturer.

Sov bra i natt efter en brakmiddag på en Indisk restaurang i stan. Satan va gott det var:) Men var fortfarande mätt när jag vaknade Förvånad.

Bokade ett 3D/4D ultarljud precis på Tittut i sthlm. 1500:- men det är det värt. 45 min och dom går igenom anatomin och tillväxten också. jag längtar så mycket. Tog i v 26+ så att man ser ordentligt.
    Ska överraska mannen i kväll med det. Han kommer bli så glad Hjärta .

Nån som vet hur lång tid det tar innan järntabletterna gör någon skillnad? Började igår. 
    Kombinerar du järntabletterna med c-vitaminer? Gör man det så går du upp relativt fort.
  • bebisgalen

går järnvärdet upp realtivt fort ska det klart stå, inte att du går upp...såklart. Tokigt d kan bli.

• bebisgalen
    zenoble skrev 2012-02-06 17:11:32 följande:
    Hela tiden ut antar jag? Vet inte, nej var inte alls såhär förra gången. Ja tur att man vet om det, även om det är svårt att säga förlåt när man är för jävlig ;)
    Gud vad jag känner igen mig. Tycker synd om min ma ibland. Stör mig på allt han gör och bölar för mig själv över allt möjligt.
Svar på tråden Juni-barn