Juni-barn
Hej och grattis till alla +! Plussade för helgen på äl +7 , jätte svagt dock. testade tydligt + förra veckan. Trodde inte det var möjligt att känna av symptom så tidigt. Nu håller vi tummarna för alla här :)
Hej och grattis till alla +! Plussade för helgen på äl +7 , jätte svagt dock. testade tydligt + förra veckan. Trodde inte det var möjligt att känna av symptom så tidigt. Nu håller vi tummarna för alla här :)
bebisgalen: Jag testade med cb i fredags och fick ett tydligt +.. testade igår på bim och fick ganska svagt + om man jämför med kontrollstrecket. Tror inte testlagrets test är lika känsliga, så du behöver inte oroa dig!
och grattis till er andra :)
Somelikeithot : Jag har legat sjuk i feber i 2 dygn men är mycket bättre idag. oroar mig också mycket att det kan påverka bebis, men det ska inte göra det även om man har magsjuka. Det enda är om man går med hög feber under längre tid att man blir för varm då. hade uvi förra graviditeten med och gick med den ganska länge innan jag fick penicillin mot det, tror inte man ska oroa sig! kroppen är starkare än man tror, med det är ju viktigt att ta alla sånna symptom på allvar så man kan behandla det direkt..
grattisgrattisgrattis till alla plussisar!
Grattis Tessi
Mina symptom känns också mycket mildare nu! Har fortfarande illamående, men molvärken är bara där från och till.. Vet inte om man ska tycka det är skönt , alltid bra när man blir påmind av graviditeten tycker jag
Elskling123 jag känner lite samma som du, kanske är bra att berätta för chefen i all fall? De ska ju ha tystnadsplikt. Så känns allt lite lättare kanske..
Och bildtråd, absolut! =)
Jag ska på på lite föräldraledighet över vintern så har ingen brådska att berätta på jobbet, det får nog vänta lite tills det börjar synas i alla fall :)
Jag ska göra det tidiga ultraljudet, gjorde det förra gången med. Känns ju bra att få se den lill*. Någon annan som funderat på någon spec fosterdiagnostik?
Jag bor i borgholm, här är det som rutin att man gör det tidiga med.. tänk så olika det kan vara. Det gör man i senast v.12
Grattis alla :)
nu vill jag bara att tiden ska gå lite fortare så man kan få komma på sitt första ul och få andas ut lite. Blir ju lätt att man tänker lite för mycket så här i början.
Grattis alla nya +are
Själv har jag inte mycket mer symptom än ett jäkla illamående som kan komma så plötsligt och försvinna lika snabbt igen.. Inte känt av någon molvärk nu och ingen skillnad alls i brösten? Går in i v.6 idag och man förväntar ju sig att symptomen bara ska komma som brev på posten. Hur känner ni andra?
Lite jobbigt att vara i Polen nu när man är lite kräsen med mat för illamåendet, inte lätt att förklara sig här :(
Har ätit både parmaskinka, nån slags insjöfisk och fetaost (som jag inte vet om den va pastöriserad eller ej) här och hoppas inte det är nån fara!?
fipochi- Hur mår du nu?